بار دیگر با مداخله مهرآفرین دو کودک از سرنوشت تاریک فروخته شدن، نجات پیدا کردند.

بار دیگر با مداخله مهرآفرین دو کودک از سرنوشت تاریک فروخته شدن، نجات پیدا کردند. | 0 Comments | جمعه ۲۵,تیر,۱۳۹۵ | 1006 times
بار دیگر با مداخله مهرآفرین دو کودک از سرنوشت تاریک فروخته شدن، نجات پیدا کردند.
چندی پیش گزارشی از اهالی یکی از محلات تهران، مبنی بر شکنجه دو کودک توسط خانواده شان به واحد مددکاری مهرآفرین رسید.
ستایش و سینا، ۶ و۴ساله، دو کودکی بودند که به کرات از پدر معتادشان کتک می خوردند. مهرآفرین تلاش کرد این کودکان را مورد حمایت قرار دهد. کمک هایی به خانواده صورت گرفت و حتی پیشنهاد شد ستایش و سینا به هزینه موسسه در مهدکودکی ثبت نام شوند و با سرویس رفت و آمد کنند تا در محیط خانه حضور نداشته باشند. اما چند روز نگذشته یکی از همسایه ها تماس گرفت و گفت پدر بچه ها قصد داشته آنها را از پنجره به خیابان پرت کند. گویا اورژانس اجتماعی با تماس همسایه ها سررسیده، مددکاران اورژانس به داخل خانه رفته، با پدر صحبت کرده و از او خواسته اند به کودک آزاری خود خاتمه دهد. سپس به آنها وقت مشاوره داده اند.
 البته که پدر در جلسه مشاوره حاضر نشده و به شکنجه کودکان ادامه داده است. مددکاران مهرآفرین آثار کبودی و جای سوختگی را روی دست و پای این دو کودک به وضوح مشاهده کردند.
مدتی بعد همسایه مزبور در تماسی دیگر خبر داد که گویا پدر قصد دارد بچه هایش را به مبلغ ۱۰میلیون تومان بفروشد. وقتی مشخص شد قضیه جدی است، مددکاران مهرآفرین با هماهنگی پايگاه ششم امنيت نيروي انتظامي وارد صحنه شدند و بچه ها را زماني كه در حال فروش بودند و پدر قرارداد را امضا كرده بود و منتظر تحويل پول و سپس واگذاري كودك به خريداربود گرفتند. از آنجا که حکم عدم صلاحیت والدین احراز شده بود، ستایش و سینا به بهزیستی تحویل داده شدند. در اين اقدام پدر و نامادري كودكان و زوج افغاني كه واسطه معامله بود و قرار بود پورسانت دريافت نمايندبازداشت شدند.

Media Report

Source:

Comments

Read More

What Do You Think?