کودکان کار در یک روز گردشی

کودکان کار در یک روز گردشی | 0 Comments | سه شنبه ۰۵,مرداد,۱۳۹۵ | 1025 times
کودکان کار در یک روز گردشی
شادی ،تفریح و گردش در سنین کودکی و نوجوانی باعث شکوفایی استعدادها و همچنین کسب تجربه و آرامش روح و تجدید روحیه برای روزهای آتی می گردد.
کودکان کار و خیابان با سنین کم همه روزه مجبور به کار در شرایط سخت و ساعات طولانی هستندو دراین بین نقش و جایگاهی برای تفریح و بازدید از اماکن تاریخی و دیدار از این فضاها برایشان نمی ماند چرا که آنان نان آوران کوچک خانواده های خود هستند.
کانون جوانان مهرآفرین (حامی کودکان کار و خیابان) با اندیشیدن به این قسمت از زندگی کودکان و اهمیت به سزای آن در رشد و تعالی روح و جسم این قشر آسیب پذیر جامعه با کمک مددکاران و یاوران خود اقدام به برگزاری بازدید تفریحی و آموزشی در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۴ در دو نقطه نمود.
درابتدا بچه ها برای بازدید به بزرگترین پارک موضوعی کشور(پارک دایناسورهای متحرک)رفتند و در محیطی تفریحی _گردشگری اوقات خوشی را سپری کردند در ادامه این روز خاطره انگیز بچه ها به باغ موزه زندان قصر رفته و با تاریخ آن مکان و اتفاقاتی که در زمانی نه چندان گذشته درآنجا رخ داده بود آشنا شدند.
در خاتمه از بچه ها با کیک و نوشیدنی و همچنین ناهار با کمک یاوران موسسه پذیرایی شد و همگی با خاطره ایی خوش به خانه هایشان باز گشتند

Media Report

Source:

Comments

Read More

What Do You Think?