جمع آوری متکدیان از سطح منطقه ۷

جمع آوری متکدیان از سطح منطقه ۷ | 0 Comments | دوشنبه ۰۱,شهریور,۱۳۹۵ | 980 times
جمع آوری متکدیان از سطح منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ از اجرای عملیات ضربتی جمع آوری متکدیان در این منطقه خبر داد و گفت : این طرح با هدف برقراری نظم ،امنیت و آرامش برای شهروندان اجرا می شود.

به گزارش «تهران سما» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و مقابله باپدیده ناهنجار تکدی گری ، متکدیان از سطح منطقه بالاخص اماکن پرترددو شلوغ جمع آوری می شوند.
وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: متکدیان جمع آوری شده در این طرح به سازمان بهزیستی، سامان سرا و گرمخانه ها منتقل خواهند شد.
شهردار منطقه ۷ تکدی گری را به عنوان یک پدیده ناهنجار اجتماعی شهرهای بزرگ دانست و گفت: اگرچه علل و عوامل تکدی گری ، فقر و نیاز انسان می باشد اما متاسفانه درعمل اینگونه نیست و تکدی گری امروزه تبدیل به یک صنعت درآمدزا شده است.
وی یادآور شد: متکدیان با سوء استفاده از احساسات و روش های مختلف در جهت رسیدن به خواسته خود سعی در برانگیختن حس همدلی و نوع دوستی شهروندان دارند .
دکتر طلوعی اظهار داشت: شهرداری منطقه به منظور ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها و افراد بی سرپرست و رفع هرگونه ناهنجاری ناشی از حضور این افراد در اماکن عمومی، تقاطع ها، پارک ها و معابر اقدام به جمع آوری متکدیان از سطح منطقه نموده است که به مراجع ذیربط تحویل داده می شوند.
وی هدف از اجرای این طرح را پاکسازی محیط شهری از مصادیق این ناهنجاری اجتماعی دانست و از شهروندان خواست به متکدیانی که درخیابان ها اقدام به دریافت کمک ازدیگران می نمایند کمک نکنند تا با همراهی و همکاری شهروندان شاهد حذف این پدیده نامطلوب اجتماعی از سطح شهر باشیم

منبع خبر:هشدار نیوز

Comments

Read More

What Do You Think?