مددجویان مهرآفرین در بارگاه امام رضا(ع)

مددجویان مهرآفرین در بارگاه امام رضا(ع) | 0 Comments | یکشنبه ۰۷,شهریور,۱۳۹۵ | 1094 times
مددجویان مهرآفرین در بارگاه امام رضا(ع)

می‌گوید:«باورم نمی‌شود دستم به ضریح آقا امام رضا رسیده...باورم نمی‌شود که آقا بالاخره ما را هم طلبیده. دخترم خیلی خوشحال است. هم منِ سی و هفت ساله اولین بارم است که می‌آیم مشهد، هم دخترم که یازده سالش است. خیلی دلش می‌خواست بیاید. هروقت تلویزیون، شب عید یا احیا، حرم را نشان می‌داد، دلمان می‌لرزید. می‌گفتم آقا، قربان کرمت، خارجی‌ها را می‌طلبی، ولی ما را محل نمی‌گذاری. حالا خجالت‌زده‌ام که چرا آنقدر از امام رضا گله کردم.»
این‌ها را طیبه.الف، مادر سه فرزند می‌گوید.او یکی از ۵۰ مددجویی است که به همت یکی از یاوران مهرآفرین، عازم مشهد شده‌اند. شوهر طیبه چندسالی است که به علت بیماری اعصاب، در خانه بستری است. خودش ترشی و شور می‌اندازد و به همسایه‌ها می‌فروشد. بچه‌ها را با کمک هزینه مهرآفرین به مدرسه فرستاده وگرنه از پس هزینه‌های تحصیل‌شان برنمی‌آمد. مسافرت و گردش و زیارت هم که برایشان رویاست. دخترش مریم می‌گوید:«من اصلا مسافرت نرفته بودم. فقط چند بار تابستان‌ها رفتیم دهات پیش مادربزرگم. خیلی دلم می‌خواست بیایم مشهد. دوستم می‌گفت کسی که برای اولین بار چشمش به حرم امام رضا بیفتد، هر آرزویی بکند برآورده می‌شود. من هم از امام رضا خواسته‌ام پدرم را شفا بدهد. همه‌اش سردرد دارد؛ قبل از این که مریض شود خیلی مهربان بود. ولی حالا همه‌اش داد می‌زند و اوقات تلخی می‌کند.»
مریم همچنین تا به حال سوار قطار نشده بود و این سفر، برایش اولین‌های هیجان‌انگیز زیادی را رقم زده است:« تا حالا هتل هم نیامده بودم. اینجا خیلی تمیز و شیک است. قطارسواری هم خیلی خوب بود؛ از تماشای جاده خیلی خوشم آمد. برای خواهر و برادرم هم سوغاتی‌ مُهر و جانماز خریدم.»
ناهید.ص یکی دیگر از زایران که با پسر کوچکش عازم این سفر شده، می‌گوید:«از فشار مشکلات، دیگر داشتم دق می‌کردم. چندوقتی بود، از همه طرف تحت فشار بودم. باور کنید نزدیک بود دیوانه شوم. وقتی از مهرآفرین زنگ زدند گفتند مشهد می‌آیی؟ گریه‌ام گرفت. خیلی احتیاج داشتم. خدا باعث و بانی‌اش را خیر بدهد. برایش در حرم دعا کرده‌ام. برای همه این خانم‌ها که مثل من بار اولشان است به حرم امام رضا می‌آیند، دعا کردم. خدا به همه‌مان کمک کند.»
رفت و برگشت این گروه به مشهد مقدس، با قطار سریع‌السیر و محل اقامت آنها نیز هتل یلدا بوده است. از یاور گرامی آقای ناصرقدیر کاشانی، بابت فراهم کردن امکان زیارت برای مددجویان مهرآفرین، صمیمانه متشکریم.

Media Report

Source:

Comments

Read More

What Do You Think?