نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

مریم و مهران چشم به یاری شما دارند

مریم و مهران چشم به یاری شما دارند

Campaign Status

6000000 Tomans
Required Amount
5881000 Tomans
Gathered
119000 Tomans
Remained
99 %

138

supporters have attended this campaign
I Want to Help Now!

مریم و مهران چشم به یاری شما دارند

مهران و مریم، هردو به یک بیماری ژنتیکی مبتلا هستند: میوپاتی یا ضعف پیش رونده اندام. این خواهر و برادر ۲۴ و ۲۲ساله، فرزندان اول و دوم مادری هستند که سالهاست در نبود همسرش، بار زندگی را به دوش می کشد. پدر خانواده به دلیل اعتیاد چندسال پیش خانه را ترک کرده و از آن زمان مادر با انجام کارهای نظافتی، نان آور خانواده شده است.
 مهران و مریم در ابتدا سالم بوده اند و پس از چندسال دچار مشکلات حرکتی شده اند. آنها به سختی راه می روند و نمی توانند کارهای شخصی خود را انجام دهند. 
داروهای این خواهر و برادر پر هزینه است و مادر خانواده از عهده پرداخت این هزینه برنمی آید. 
 اما مشکلات این مددجو یکی دوتا نیست. او علاوه بر مهران و مریم دو فرزند کوچک تر هم دارد که به مدرسه می روند. پسر ۸ساله اش، مجتبی، اخیرا بر اثر تصادف رانندگی، به شدت آسیب دیده و نیاز به عمل جراحی دارد. پای مجتبی از دو قسمت شکسته و برای پروتز پای او مبلغ ۵میلیون تومان لازم است.
تصویر از آرشیو است.

Pay As A Supporter

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

Pay As A Guest

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

Pay
درمان مهران و مریم به یاری مهرآفرینان ادامه دارد

درمان مهران و مریم به یاری مهرآفرینان ادامه دارد

شنبه ۱۲,فروردین,۱۳۹۶ | 708 times

درمان مهران و مریم به یاری مهرآفرینان ادامه دارد و هزینه داروهایشان به طور . . .