مهرآفرین در میان مدیران صنعت نفت کشور

مهرآفرین در میان مدیران صنعت نفت کشور | 0 Comments | یکشنبه ۲۱,فروردین,۱۳۹۰ | 794 times

جشن سال نو برای خانواده های مدیران انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استص نا) در تاریخ 19 فروردین 90 در سالن دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد. موسسه مهرآفرین نیز با توجه  به  سابقه و تجربه ی برگزاری مراسم، مدیریت این قسمت را بر عهده داشت و همچنین با توزیع بروشورهای تبلیغاتی و نشریه و صحبت هایی برای حاضران در میان برنامه ، توانست یاورانی از مجموعه استص نا جذب کند.
میزبان این مراسم دکتر نظری مجری تلویزیون بود که خود از یاوران مهرآفرین محسوب می شود. وی در ابتدای برنامه خطاب به مهمانان گفت : امروز خانواده های مدیران مجموعه استص نا ، مهمان این مجموعه و موسسه نیکوکاری مهرآفرین هستند.
وی افزود: موسسه مهرآفرین که ممکن است برای بسیاری از شما نامی آشنا باشد، موسسه ای ست که کارهای  خاص و ویژه ی انسانی انجام می دهد. این موسسه بالغ بر 1000 خانواده ی نیازمند را در سراسر ایران تحت سرپرستی و حمایت دارد. این موسسه سفیرانی نیز در مجموعه ی خود دارد تا به شناسایی بیشتر این موسسه و رساندن صدای کودکان نیازمند کمک کنند.
من به نمایندگی از این مجموعه در خدمت شما هستم و می خواهیم باوری را تغییر دهیم. این موسسه ابتدا با یکی دو خانواده بد سرپرست شروع کرد و اکنون تعداد این خانواده ها به بیش از 1000 نفر رسیده است و قصد داریم با کمک مردم این رقم را افزایش دهیم.
بعد از صحبت های نظری، آقای طاهری از هیئت مدیره ی مجموعه استص نا در مورد این مجموعه به صحبت پرداخت و سپس اعضای گروه موسیقی بامداد با سرپرستی بامداد فلاحتی به روی صحنه آمدند و با اجرای موسیقی سنتی لحظات زیبایی را برای حضار رقم زدند.
در بخش بعدی برنامه، دکتر جلالی از پیش کسوتان مباحث روان شناسی در رسانه که برنامه " هزار راه نرفته" در صدا و سیما از کارهای شاخص ایشان در سال های اخیر است، به روی صحنه آمد و دقایقی درباره ی مهارت های شاد زیستن نیز سخنرانی کرد. وی در انتهای سخنانش ، از توجه به امور انسانی و نیکوکاری به عنوان عوامل شادی و آرامش فکر یاد کرد.
وی به این نکته اشاره نمود : امروزه در کشوری مثل ژاپن یکی از شاخص های ارزیابی شرکت ها و سازمان ها میزان پرداختن به امور نیکوکاری و خدمت به مردم است. موسسه مهرآفرین نیز در خدمت مردم است و امیدوارم که همیشه مثل امروز موفق باشند.
پس از پایان صحبت های دکتر جلالی، کلیپ مهرآفرین در سالن پخش شد. سپس آقای امیر احمدی از مشاوران مجموعه استص نا که با مهرآفرین نیز همکاری دارد به روی صحنه آمد . وی گفت : 40 سال پیش دل دکتر حکیم  برای معلولینی که پشت در خانه ها و بیمارستان ها می ماندند لرزید و این سرآغاز فعالیتی در بیابان های جنوب تهران شد. اکنون به جایی رسیده ایم که دیگر کسی نگران معلولانش نیست، چون کهریزک هست. اکنون دیگر کسی نگران کودک سرطانی نیست چون محک هست.
مهرآفرین نیز بر اساس یک اتفاق و وفای به عهد یک بانوی نیکوکار ایرانی شکل گرفت وبه لطف خدا به این جا رسید. ما برای رسیدن به اهداف والای خود نیاز به کمک های شما، فکر شما و ایده ی شما داریم. امیدوارم  کمک کنیم تا روزی را ببینیم که کودکان بد سرپرست این سرزمین هیچ کدام بی پناه نمانند.
ما برای آموختن و آموزش، سپس آزمایش و نه آسایش! بلکه آرامش به این جهان گام نهاده ایم تا عشق و خلاقیت خداوند را در زمین ادامه دهیم.
پس از سخنان امیر احمدی، مجری ، مسابقه ای در با سه زوج از حاضران در مراسم  بر روی سن ترتیب داد. آقای ریاضتی و همسرش برنده ی مسابقه بودند که جایزه خود را به موسسه مهرآفرین تقدیم کردند.
بخش بعدی برنامه که مهمانان از ابتدا در انتظارش بودند، اجرای "حمید طالب زاده" خواننده ی محبوب کشورمان بود. وی در ابتدای ورد به صحنه آهنگ (نگران من نباش ) را برای حاضران اجرا کرد. سپس خطاب به حاضران گفت : افتخار دارم که در خدمت عزیزانی باشم که قدم در راه نیکوکارانه می گذارند و قدم های شما را می بوسم.
طالب زاده سپس ترانه های دیگری مثل (همه چی آرومه) که بسیار پر طرفدار هم هست نیز اجرا کرد. پس از پایان برنامه ی طالب زاده، مجری مراسم گفت : امشب شب تولد حمید طالب زاده است. حمید طالب زاده نیز از یاوران مهرآفرین است. از دکتر جلالی خواهش می کنم تا یکی از cd  های خود را که هدیه ایشان است بر روی سن به حمید طالب زاده اهدا کند.
دکتر جلالی ضمن اهدای این هدیه به طالب زاده گفت: امیدوارم این قبیل اشعار و ترانه های مثبت در موسیقی ما بیشتر شود.
طالب زاده نیز گفت : افتخاری برای من بود. این هدیه را بر روی چشم می گذارم.
حسن ختام برنامه نیز تک خوانی بامداد فلاحتی بود که با آوازی در مدح مولا علی و همچنین، شعری از مجتبی کاشانی که خود از نیکوکاران به نام کشور بود، برنامه را به پایان رساند.


  • صنعت نفت
  • طالب زداه
  • نظری

    Comments

    Read More

    What Do You Think?