جشن بزرگداشت معلمان مهرآفرین

جشن بزرگداشت معلمان مهرآفرین | 0 Comments | چهارشنبه ۱۳,اردیبهشت,۱۳۹۶ | 1025 times
جشن بزرگداشت معلمان مهرآفرین
جشن روز معلم با حضور جمعی از یاوران معلم مهرآفرین در فرهنگسرای شهر برگزار شد.
فاطمه دانشور، موسس و مدیرعامل موسسه در ابتدای مراسم از حضور و همکاری معلمان در فعالیت های خیریه مهرآفرین قدردانی کرد و گفت:"امروز که بیش از ۹ هزار مادر و کودک در نمایندگی های سراسر کشور تحت حمایت مهرآفرین قرار دارند، ما بیش از هر زمان دیگری شاهد رشد فکری و تغییرات مثبت این بچه ها هستیم. اگر در سال ۸۵ آرزوی یک کودک مددجو، داشتن یک سبد میوه بود، امروز آرزوی کودکان ما در کانون نخبگان فضانورد و فیزیکدان شدن است. "
به گفته دانشور ارتقای سطح این کودکان نشانه کاری است که معلمان بر روی ذهن آنها انجام داده اند. مدیرعامل مهرآفرین تاکید کرد:"شغل شما شغل انبیاست؛ همه این را گفته اند و شما هم شنیده اید ولی من این را در روند رشد بچه ها دیده و حس کرده ام. این ها وقتی تحت آموزش های شما قرار می گیرند انسان دیگری می شوند."
دانشور افزود:"ما کارهای زیادی برایشان انجام می دهیم، لباس می خریم، ارزاق می دهیم، لوازم التحریر می دهیم ولی کار اصلی را شما انجام می دهید. ما همه این کارها را انجام می دهیم که بچه ها بیایند، در محضر شما بنشینند تا شما معجزه خلق کنید. معجزه شما دگرگون کردن ذهن این بچه ها و تبدیل آنها به انسان هایی بزرگ است؛ همان انسان هایی که می خواهند فضانورد و فیزیکدان شوند و خدا را چه دیدید، شاید یک روز بشوید که به آرزوهایشان رسیده اند."
در ادامه مراسم مصطفي بيناکاشانی مدیر واحد اجرایی موسسه مهرآفرین به ارائه آماری از فعالیت های آموزشی مهرآفرین پرداخت و گفت:"در سال ۹۵ حدود ۳هزار ساعت کلاس شامل کلاس های تقویتی برای ۷۰ دانش آموز تحت پوشش به همت شما عزیزان برگزار شد که ارزش ریالی این کلاس ها ۵میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال بوده و ۸۵٪ کلاسها موفقیت آمیز بوده است."
او افزود:"مجموعه ای از کتابهای آموزشی و فرهنگی به همت موسسات فرهنگی همچون قلمچی، بنی هاشم، صفر کلوین، جنگل، گاج و کانون پرورش فکری کودکان به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال در اختیار این بچه ها قرار گرفت. همچنین کلاس های کنکور به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰میلیون ریال برای دانش آموزان برگزار شد."
کاشانی به بسته های لوازم التحریر که در مهرماه سال ۹۵ میان ۱۵۰۰نفر از دانش آموزان مددجو توزیع شده اشاره کرد و گفت:" ارائه این آمار برای این است که بدانید ارزش کار شما عزیزان رصد می شود و امیدواریم در سال جدید هم ما را در ارتقای سطح مددجویان یاری و همراهی کنید."
در انتهای مراسم نیز، پس از اجرای شعر و موسیقی توسط جمعی از نوجوانان تحت پوشش موسسه، از معلمان حاضر در سالن به پاس تلاش های بی دریغ در جهت آموزش کودکان بدسرپرست و آسیب دیده، با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی شد.

Media Report

Source:

Comments

Read More

What Do You Think?