نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

انفجار صورت و دست های کوچکش را سوزاند

انفجار صورت و دست های کوچکش را سوزاند

Campaign Status

10000000 Tomans
Required Amount
10005000 Tomans
Gathered
0 Tomans
Remained
101 %

106

supporters have attended this campaign
I Want to Help Now!

انفجار صورت و دست های کوچکش را سوزاند

پژمان، تا قبل از آن حادثه، نان آور خانواده فقیرش بود. او هرروز پس از مدرسه، با گالنی بنزین کنار جاده می ایستاد و در گرمای سوزان نرماشیر در انتظار مسافری که خریدار متاع کوچک او باشد، چشم به جاده می دوخت.
در روز حادثه اما، گرمای جانسوز هوا، انفجاری را در دستهای کوچک پژمان رقم زد که باعث سوختگی شدید صورت و دستهایش شد. فقر شدید خانواده، امکان درمان جراحات ناشی از سوختگی این مرد کوچک را به هیچ وجه نداشت و او تحت حمایت مهرآفرین قرار گرفت.
پژمان بعد ازین حادثه، با وجود کارنامه درخشان و علاقه به تحصیل، مجبور شد درس و مدرسه را رها کند. او اکنون برای ادامه درمان سوختگی هایش به کرمان آمده است. به گفته مددکار مهرآفرین، زمانی که پژمان به کرمان آمد، دو روز بود که هیچ غذایی نخورده بود. فقر این خانواده به قدری شدید است که به راستی محتاج نان شب هستند. آنها حتی از پس پرداخت کرایه تاکسی برای انتقال پژمان به بم یا کرمان برنمی آیند.
اکنون شعبه کرمان مهرآفرین درحال تدارک اسکان پژمان در مهمانسراست. او باید یک ماه تحت فیزیوتراپی قرار بگیرد تا دستهای کوچکش دوباره توان حرکت را به دست بیاورد. همچنین برای تٲمین هزینه جراحی صورتش، نیازمند یاری مهرآفرینان است.
پژمان دلش می خواهد درس بخواند...دلش می خواهد چهره ی مردانه اش مداوا شود و دوباره نان آور خانواده اش شود.
برای ادامه درمان پژمان  حدود ده میلیون تومان برآورد شده که تٲمین چنین مبلغی خارج از توان این خانواده است

Pay As A Supporter

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

Pay As A Guest

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

Pay
مراحل درمان پژمان آغاز شد.

مراحل درمان پژمان آغاز شد.

چهارشنبه ۱۴,تیر,۱۳۹۶ | 798 times

پژمان کوچولو که در اثر حریق ناشی از انفجار بنزین از ناحیه صورت و دستها دچا . . .