آغاز فعاليت ملي مهرآفرين در جوار حرم مطهر رضوي

آغاز فعاليت ملي مهرآفرين در جوار حرم مطهر رضوي | 0 Comments | شنبه ۰۴,دی,۱۳۸۹ | 841 times


بعدازظهر سه شنبه 2 آذر ماه 89 و در آستانه عيد غديرخم تالار اجماعات هتل بين المللي پارس در مشهد مقدس شاهد يک اتفاق فرخنده و به يادماندني با حضور جمع کثيري از علاقمندان به نيکوکاري و ياوران مهرآفرين در خراسان رضوي بود.
در اين مراسم که با تلاوت آيات کلام الله مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران آغاز شد،مجري برنامه(شاهين جمشيدي) در قالب جملاتي زيبا هدف اين گردهمايي را تشريح کرد و پس از آن فاطمه دانشور مدير عامل و بنيانگذار مهرآفرين ضمن خير مقدم به حضار گفت:از اينکه آغاز فعاليت مهر آفرين در سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتي حضرت امام رضا (ع) است بسيار شادمانيم و با تشکر به درگاه الهي آرزو داريم که حضرتش کرامات خويش را بر همه مهرآفرينان ارزاني دارد.مدير عامل مهرآفرين ضمن بيان نکاتي از نيازهاي مددجويان به تشريح روشهاي علمي و جديد کمک رساني به آنها اشاره کرد و نتايج اين روشها را برشمرد.بنيانگذار مهرآفرين در پايان با تذکر اين نکته که دفاتر نمايندگي مهرآفرين در سراسرکشور پس از اين بايد از توانمندي ياوران   مهر آفرين در استان خود جهت مساعدت به مددجويان بهره بگيرند، تاکيد کرد که گسترش فرهنگ مهرورزي بايد در دستور کار تمام نمايندگي ها قرار گيرد.
سپس با پخش نماهنگي از وضعيت مددجويان،آقاي بصيرت پرور رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد مقدس در جايگاه قرار گرفت و پس از حمد خدا و تبريک عيد غدير با اشاره به موضوع تکان دهنده فقر در نماهنگ پخش شده گفت:من با سابقه فعاليت در چند انجمن و موسسه خيريه به شما     مي گويم،کار معمولاً با يکي دو نفر آغاز مي شود،اما در ادامه همه به کمک خواهند آمد. ايشان همچنين با تبريک آغاز فعاليت مهرآفرين در کنار حرم مطهر رضوي براي همه دست اندکاران مهرآفرين آرزوي موفقيت کرد و قول داد که با تمام توان در خدمت اهداف نيکوکارانه مهرآفرين باشد.در ادامه بررسي ،خانم شيما شالچي طوسي ،نماينده مهرآفرين در مشهد مقدس،گزارش      کوتاهي از فعاليت مهرآفرين در اين شهر را ارائه کرد. او با ذکر خاطره اي از آشنايي با خانم دانشور گفت:وقتي دراتاق بازرگاني مشهد با خانم دانشور آشنا شدم ايشان پيشنهاد همکاري در مهرآفرين را به بنده دادند،ابتدا بسيار نگران ديدم که مبادا از پس اين کار مهم بر نيايم اما خوشبختانه با لطف الهي و کمک دوستان بسيار عزيزم و همچنين وجود فرهنگ عميق و ناب نيکوکاري در بين اهالي خراسان رضوي،توانستيم حدود 130 خانوار نيازمند را تحت پوشش قراردهيم.
سپس عليرضا غفاري مدير تبليغات و ارتباطات موسسه مهرآفرين به بهانه عيد سعيد غدير،     ترجيع بند زيبايي از پژمان بختياري را براي حاضران قرائت کرد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت.وي همچنين با معرفي جهان پهلوان هادي ساعي سفيريار ورزشي مهرآفرين که بخاطر حضور در مراسم به مشهد مقدس آمده بود را به جايگاه دعوت کرد.
قهرمان قهرمانان ايران که علاوه بر افتخارات بزرگ ورزشي با فعاليت هاي نيکوکارانه و مردمي در قلب ملت ايران جايگاه ويژه دارد، در ميان تشويق يکپارچه حاضران در مراسم پشت تريبون قرار گرفت و طي سخنان کوتاه، هدف از حضور خود در مهرآفرين را اعتقاد و اعتماد به فعاليت هاي مهرآفرين اعلام کرد.
وي در ارتباط با اختصاص همه مدال هايش به زلزله زدگان شهرستان بم گفت: باور کنيد من مدالهايم را فقط يکبار و آن هم موقع دريافت مي ديدم و بعد آن را در کمد خانه مي گذاشتم،اما هنگام زلزله بم ،من آن مدال ها را به مردم نيازمند کشورم هديه کردم و آنجا بود که ارزش واقعي مدالها که اهميت انساني آن است معلوم شد. در پايان اين مراسم با شکوه،اولين لوح نمايندگي مهرآفرين توسط هادي ساعي،مهندس مهرداد اکبريان و خانم دانشور به خانم شالچي اهداء شد.
در حاشيه مراسم:
اکثر حضار و شرکت کنندگان هنگام پذيرايي و در پايان مراسم با هادي ساعي عکس يادگاري گرفتند که اين کار حدود يک ساعت طول کشيد.
برادر جناب آقاي پژمان شهردار محترم مشهد به نمايندگي از ايشان در مراسم حضور داشت.هيئت هنرهاي رزمي و تکواندوي خراسان رضوي با يک تيم کامل به استقبال هادي ساعي در فرودگاه مشهد رفتند.
رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد با صميميتي قابل تحسين گفت:من با اين موسسه آشنا نبودم اما حالا که آشنا شدم،هر کاري که از دستم بر بيايد براي آن انجام مي دهم. شاهين جمشيدي مجري جوان برنامه سينما گلخانه شبکه 3 ،اجراي اين مراسم را بعهده داشت.

  • هادی ساعی
  • مجوز ملی
  • مشهد
  • تکواندو

    Comments

    Read More

    What Do You Think?