چانه زدن برای خرید و فروش نوزاد/ صف کشیدن مشتریان در حوالی بیمارستان

چانه زدن برای خرید و فروش نوزاد/ صف کشیدن مشتریان در حوالی بیمارستان | 0 Comments | چهارشنبه ۱۴,تیر,۱۳۹۶ | 940 times
چانه زدن برای خرید و فروش نوزاد/ صف کشیدن مشتریان در حوالی بیمارستان
فرقی نمی کند بچه خود را به چه کسی بفروشد، قراره فروش فرزندش را در حوالی بیمارستان می گذارد و می خواهد با بیشترین قیمت نوزاد را بفروشد.
به گزارش موسسه خیریه مهر آفرین، سعیده سه سال پیش با مردی به نام سعید در استان البرز آشنا می شود.
سعیده پس از مدتی آشنایی در سال 95 باردار شده اما به دلیل اعتیادش تصمیم می گیرد بچه خود را سقط کند.
این زن و مرد هر دو مصرف کننده مواد مخدر(تریاک و شیشه ) بوده و به همین جهت بیشتر اوقات زندگیشان با یکدیگر دعوا و درگیری داشته اند.
سعیده پس از سقط بچه اولش، تصمیم می گیرد دوباره باردار شود و بعد از گذشت سه ماه از بارداری دوم، همسرش وی را ترک می کند.
در روزهای پایانی بارداری، سعیده جهت فروش بچه خود با افراد مختلفی مذاکره می کند و تصمیم می گیرد که بعد از تولد فرزندش ، وی را بفروشد.
در این بین باندها و افراد مختلفی برای خرید نوزاد با وی مذاکره می کنند و هر کدام قیمتی برای خرید نوزاد اعلام می کنند و در نهایت سعیده با یکی از خریداران به توافق می رسد.
رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین در خصوص شرایط سعیده و تصمیم فروش فرزندش می گوید: در تاریخ دهم تیر ماه سال جاری سعیده در یکی از بیمارستان استان البرز وضع حمل می کند.
وی می افزاید: پس از به دنیا آمدن نوزاد با توجه به شرایطی که مادر داشته ، وی تحت درمان و سم زدایی قرار می گیرد.
موسوی ادامه می دهد: در این مدت برخی از افراد با عناوین مختلف و با اعلام اینکه از بستگان سعیده هستند در بیمارستان حاضر و در نهایت فرایند خرید و فروش نوزاد رقم زده اند.
این مددکار موسسه خیریه مهر آفرین می افزاید: پس از حضور افراد ناشناس در بیمارستان و هماهنگی مسئولان بخش و همچنین اورژانس اجتماعی از این اقدام جلوگیری شد.
در حال حاضر نوزاد اشاره شده در یکی از بیمارستان های البرز تحت درمان و سم زدایی قرار دارد و قرار است پس از بهبودی به یکی از شیرخوارگاه های بهزیستی منتقل شود.
موسوی می گوید: با توجه به شرایط مادر و ترک همسر ، موسسه مهر آفرین اقدامات لازم حمایتی و همچنین درمانی برای مادر را آغاز کرده است
Source:

Comments

Read More

What Do You Think?