نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

مهتاب کوچولو چشم به یاری شما دارد

مهتاب کوچولو چشم به یاری شما دارد

Campaign Status

5700000 Tomans
Required Amount
973500 Tomans
Gathered
4726500 Tomans
Remained
18 %

28

supporters have attended this campaign
I Want to Help Now!

مهتاب کوچولو چشم به یاری شما دارد

مرگ همسر، فقر مالی و بیماری فرزند، رنج های بزرگ زندگی مرضیه هستند. مرضیه زنی ۳۴ ساله است که شوهرش را مدتی پیش از دست داده؛ مرد یک شب کنار همسر و فرزندش خوابید و دیگر بیدار نشد. علت مرگ را سکته مغزی تشخیص دادند. از آن روز به بعد، مرضیه ماند و دخترکی شیرخوار و کوهی از مشکلات.
مهتاب در سال ۱۳۹۴ با عارضه مادرزادی قلبی متولد شد. علائم بیماری اش را پزشکان چندماه پس از تولد تشیص دادند؛ بیماری ای که روز به روز حادتر می شد و جسم کوچک او را نحیف و ضعیف می کرد.
مرضیه در بحبوحه مرگ همسر و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات معیشتی، درمان دختر کوچکش را هم پی گیری می کرد. او هرطور شده داروهای مهتاب را تهیه می کرد حتی اگر مجبور بود از غذا و مایحتاج دیگر زندگی شان کم بگذارد. بعد از مدتی دیگر داروها هم جواب ندادند و اکنون پزشک معالج تشخیص داده که جراحی باز ضروری است. مرضیه با اضطراب به این در و آن در می زند تا پول جور کند اما ۶ میلیون برای او از تمام دار و ندارش هم گران تر است. حالا این مادر مستٲصل، به مهرآفرین پناه آورده تا راهی برای نجات فرزندش پیدا کند.
از یاوران همیشگی مان خواهشمندیم ما را در تٲمین هزینه جراحی مهتاب کوچک یاری کنند تا همگی باهم شاهد زندگی بدون درد و رنج این کودک باشیم.

Pay As A Supporter

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

Pay As A Guest

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

Pay

What happened to مهتاب