گزارش اقدامات مهرآفرین در ماه مهمانی خدا

گزارش اقدامات مهرآفرین در ماه مهمانی خدا | 0 Comments | یکشنبه ۲۶,مرداد,۱۳۹۳ | 819 times
گزارش اقدامات مهرآفرین در ماه مهمانی خدا
گزارش اقدامات مهرآفرین در ماه مهمانی خدا

 

خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق درک ماه رمضان دیگری را به ما عنایت نمود. ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای انجام کار خیر است و چه کار خیری بالاتر از اینکه دست نیازمندی را در این ماه پر از خیر و برکت بگیری و دل انسانی را شاد کنی. مهرآفرین در این ماه عزیز و مبارک که ماه گسترش سفره الهی است توانست خدمات زیر را برای مددجویان تحت پوشش خود ارائه دهد.

توزیع ارزاق :

 336 بسته خواروبار(برنج, روغن, پنیر, شیر, گوشت ومرغ و....)  به مددجویان تهران و 89  بسته خواروبار در کتیج, 85 بسته خواروبار در زاهدان و 52 بسته در بندر عباس و 57 بسته در هندودر و 30 بسته  در سیرجان توزیع گردید . 

توزیع خرما:

توزیع 30 بسته خرما میان کارتن خواب ها،توزیع 50 بسته خرما میان خانواده کودکان کار

توزیع غذای گرم:

توزیع 250 پرس غذا در درب منازل مددجویان بم  

توزیع 250 پرس غذا میان مددجویان اسلامشهر

توزیع 250 پرس غذا میان مددجویان کرمان

 

بازدیدوتفریح برای کودکان کار:

به همت کانون جوانان مهر آفرین کودکان کار و خیابان به برج میلاد رفتند.

تعداد پنجاه نفر از کودکان کار و خیابان بیست و سوم تیرماه برای بازدید از برج میلاد و پارک دلفین‌ها گرد هم آمده وکودکان پس از دیدن شگفتی‌های برج با صرف افطار و شام روزه خود را باز کردند.

خاطر نشان می‌شود؛ تمامی هزینه این برنامه توسط یکی از یاوران کانون جوانان مهرآفرین پرداخت شده بود.

همچنین با حمایت یاور موسسه، کودکان کار منطقه 3 میهمان سفره افطار مهرآفرین بودندکه با تلاش کانون جوانان مهرآفرین یکصد پرس غذا بهمراه بسته  لبنیاتی شرکت پگاه میان این کودکان توزیع گردید.

ضیافت افطار:

تعداد سی نفر از مددجویان مهرآفرین در رستوران بی بی ستارخان تهران به میزبانی یکی از یاوران مهرآفرین و همچنین جمعی از مهرافرینان کرمانی به ضیافت افطار موسسه نیکوکاری مهرافرین در مجتمع تفریحی پاییز کرمان آمدند و روزه خود را در کنار زنان و کودکان نیازمند افطار نمودند.درحاشیه این ضیافت یکی ازخیرین گفت: خیریه‌ای موفق است که نگاه علمی و به‌روز داشته باشد، زیرا نگاه سنتی همیشه نگاه احساسی است و ما دل می‌سوزانیم، اما خدمت ماندگاری انجام نمی‌دهیم زیرا در نگاه احساسی ما به یک خانواده نیازمند به صورت مقطعی کمک مالی می‌کنیم که گاهی این کمک یک آسیب است و خدمت نیست.

وی با اشاره به اینکه با موسسه مهرآفرین در تهران آشنایی کاملی دارم، گفت: این موسسه با عقل و تدبیر و برنامه توانمندسازی به مددجویان خدمت‌رسانی می‌کند و در تلاش است، خدمتی را به مددجو ارائه دهد که مبتنی بر توانمند کردن آن خانواده باشد.

ایشان تصریح کرد: با توجه به روندی که برای توانمندسازی، استقلال و خوکفایی افراد در موسسه خیریه مهرآفرین وجود دارد زمانی که برای این موسسه گام برمی‌دارم احساس می‌کنم یک خانواده را زنده کرده‌ام.

  • مهرآفرین
  • ماه رمضان

    Comments

    Read More

    What Do You Think?