گزارش مراسم معرفی سفیر یاران مهر آفرین+ گزارش تصویری

گزارش مراسم معرفی سفیر یاران مهر آفرین+ گزارش تصویری | 0 Comments | دوشنبه ۱۰,خرداد,۱۳۸۹ | 1667 times
گزارش مراسم معرفی سفیر یاران مهر آفرین+ گزارش تصویری
گزارش مراسم معرفی سفیر یاران مهر آفرین+ گزارش تصویری


گویند آنگاه که خداوند مهر را می آفرید ، فرشتگان ساز می زدند و هلهله ای برپا بود در عرش......
آیین معرفی سفیر یاران مهرآفرین روز پنجشنبه 6 خرداد 89 در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم که با استقبال کم نظیر مردم همراه بود ، هادی ساعی ، مریلا زارعی و رضا  صادقی رسما به عنوان سفیر یاران جدید مهرآفرین معرفی شدند. فرزاد حسنی مجری مراسم بود که با تسلط  فوق العاده ای برنامه را از ابتدا تا انتها پر شور اجرا نمود.
پس از پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی از قرآن مجید سرود مهرآفرین پخش شد. سپس با دعوت فرزاد حسنی فاطمه دانشور برای سخنرانی به روی صحنه رفت و پس از خوشامدگویی دقایقی کوتاه در خصوص نیکوکاری و ضرورت کمک به محرومین جامعه سخن گفت. پس از سخنرانی خانم دانشور ،  مجری مراسم با سخنانی کوتاه از فاطمه معتمد آریا  ، سفیر مهرآفرین یاد کردند که به دلیل سفر به خارج از کشور در مراسم حضور نداشت و سپس  فیلمی کوتاه از دومین مراسم معرفی سفیر که در آن فاطمه معتمد آریا برای دومین سال پیاپی به عنوان سفیر مهرآفرین انتخاب شدند ، پخش شد.
سپس نوبت به معرفی نخستین سفیر یار مهرآفرین در سال 89 رسید. سفیر یاری در حوزه ورزش کشور.
برای به جا آوردن آداب ایرانی ابتدا فرزاد حسنی از عباس شیر خدا دعوت کرد که برای اجرای ضرب معروفش به روی صحنه برود که اجرای وی با تشویق حضار همراه شد. سپس بیژن خراسانی ، گوینده و مجری توانا و پیشکسوت تلویزیون و استاد ورزش تکواندو برای معرفی سفیر یار جدید مهرآفرین  جهان پهلوان هادی ساعی  به روی صحنه رفت و درباره او ، چگونگی ورودش به عرصه ورزش تکواندو و اهدای مدال هایش به مردم زلزله زده شهر بم صحبت کرد. بعد از صحبت های بیژن خراسانی و پخش فیلمی درباره هادی ساعی  مجری مراسم از مهندس اکبریان (همسر خانم دانشور و پشتیبان مهرآفرین) ، علیرضا غفاری (مدیر فنی موسسه) و همچنین اصحاب ورزش کشور : آقای فنایی (پیشکسوت داوری کشور) ، آقای کریمی (مربی تکواندو ) ، نادر فریاد شیران (مربی فوتبال ) و مهدی مهدوی کیا بازیکن ارزشمند فوتبال  کشورمان که اعلام حضورش در مراسم با تشویق بی امان تماشاگران همراه شد،  دعوت کرد که بر روی صحنه حاضر شوند. سپس از جهان پهلوان هادی ساعی برای حضور در صحنه دعوت شد و مدال و لوح سفیر یار به ایشان اهدا گردید.
هادی ساعی در سخنانی کوتاه  از افتخارات و مدال هایی که در عرصه های مختلف کسب کرده بود گفت و اظهار نمود که نشان سفیر یاری مهرآفرین از با ارزش ترین نشان هایی است که تا کنون به دست آورده است.
پس از پخش فیلمی کوتاه نوبت به معرفی دومین سفیر یار مهر آفرین رسید.
سفیر یار حوزه سینما.
فرهاد توحیدی نماینده خانه سینما به روی صحنه رفت و درباره بانوی مهربان ، مریلا زارعی هنرمند توانای کشورمان  سخن گفت. مانند بخش اول مجری برنامه از فاطمه دانشور ( مدیر عامل موسسه مهرآفرین ) و اصحاب سینما حاضر در مراسم از جمله : حسین فرحبخش ، کامبوزیا پرتوی ، علی دهکردی ، سعید اردکانی ، مجید نیامراد ، علی دهکردی ، مهدی ماهانی ، ماهچهره خلیلی دعوت کرد که در صحنه حاضر شوند. و پس از فراخواندن مریلا زارعی بر روی صحنه مدال و لوح سفیر یاری به ایشان نیز اهدا گردید.
علی دهکردی به نمایندگی از انجمن بازیگران پیام حمایت این انجمن از سفیر یاری مریلا زارعی را برای حضار قرائت کرد.
همچنین از طرف خانه سینما لوح پشتیبانی از سفیر یاری خانم زارعی توسط فرهاد توحیدی به ایشان اعطا گردید که متن آن نیز توسط مجری مراسم برای حضار خوانده شد.
مریلا زارعی با بیانی شیوا دقایقی درباره نیکوکاری و انسان دوستی ایراد سخن نمود.
نوبت به معرفی سومین سفیر یار مهرآفرین رسید که حاضران برای حضور او و شنیدن ترانه هایش بی تابی می کردند. سفیری در حوزه موسیقی. رضا صادقی
دکتر محمد سریرمدیر خانه سینمای ایران برای معرفی سومین سفیر یار مهرآفرین در حوزه موسیقی به روی صحنه رفت وازآنجا که دکترآهنگساز مهم ترین آهنگ های محمد نوری بوده است ، تا رسیدن ایشان به پشت تریبون ترانه  " ای ایران ایران ، دور از دامان تو دست دگران ، بد گهران ....."  پخش شد. ایشان نیز دقایقی در خصوص رضا صادقی صحبت نمودند. سپس مجری برنامه از حسن فتحی کارگردان موفقی که سریال های بی نظیری همچون مدار صفر درجه ، شب دهم ، میوه ممنوعه  را در کارنامه خود دارد دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شود. هنگام حضور ایشان نیز ترانه تیتراژ پایانی سریال خاطره انگیز میوه ممنوعه با صدای احسان خواجه امیری پخش شد.
حسن فتحی که به علت حضور در صحنه فیلبرداری سریال جدیدش ، با تاخیر در مراسم حضور پیدا کرده بود اندکی درباره مریلا زارعی  و منش انسان دوستانه او  سخن گفت. پس از پخش فیلمی از رضا صادقی نوبت به حضور اصحاب موسیقی در صحنه رسید و به دعوت فرزاد حسنی ، رضا یزدانی و همایون فال نیز به روی صحنه رفتند.
فرزاد حسنی از هر دو خواست یکی دو بیت از ترانه هایشان را بخوانند که رضا یزدانی  بخشی از ترانه سیم آخر(تیتراژ فیلم طهران تهران)  خود را به زیبایی اجرا کرد و استاد همایون فال نیز با انتخاب ترانه ی ایران ای مرز پر گهر حال و هوای خاصی به مراسم بخشید و حضار را نیز با خود همراه کرد.
پس از آن رضا صادقی به روی صحنه دعوت شد که حضورش با تشویق بی امان حاضران همراه شد و او نیز به گرمی به ابراز احساسات هوادارانش پاسخ گفت. رضا صادقی که کلاهی به سر داشت در حرکتی جالب کلاه خود را روی لبه سن قرار داد و به سبک خوانندگان دوره گرد از مردم خواست که کمک های نقدی خود را به موسسه  مهرآفرین در این کلاه قرار دهند. به دعوت فرزاد حسنی ، مریلا زارعی نخستین کسی بود که کمک خود را در کلاه گذاشت.
سپس حسن فتحی مدال و لوح سفیر یاری مهرآفرین را به رضا صادقی اهدا کرد و لوحی نیز از طرف خانه موسیقی توسط دکتر سریر به ایشان اهدا شد.
در این لحظه با خداحافظی فرزاد حسنی بخش اول مراسم به پایان آمد و نوبت به اجرای رضا صادقی با گروه نوازندگان مشکی پوش رسید.
رضا صادقی ترانه های خاطره انگیز و زیبایی همچون : "وایسا دنیا ..." ، " تو بودی تمام هستی من " ، "تو با منی هرجا برم " ، " مشکی رنگ عشقه " ، " یه دل میگه...." و ....... با تسلط و زیبایی هرچه تمام تر اجرا نمود. به جرات می توان گفت که ابراز احساسات مردم برای این هنرمند ارزشمند ونیکوکار کشورمان بی نظیر بود. تا جایی که جوانی به صورت ناگهانی هنگام اجرای برنامه خود را به سن رساند و رضا صادقی را در آغوش کشید. 
رضا صادقی در پایان با معرفی گروه مشکی پوشان برنامه را به پایان رساند.
گزارش تکمیلی همراه با عکس های دیدنی از مراسم در روزهای آتی بر روی سایت خواهد آمد.
نکات به جا مانده :
در طول برگزاری مراسم پس از اهدای لوح و مدال مهرآفرین ، از طرف شرکت دشت مرغاب نیز لوح هایی به سفیر یاران اعطا شد.


گزارش تصویری از خبر گزاری مهر :

گزارش تصویری بخش اول

گزارش تصویری بخش دوم


  • سفیر
  • مراسم
  • گزارش تصویری
  • سفیریار
  • معرفی سفیریاران
  • رضا صادقی
  • هادی ساعی
  • مریلا زارعی
  • نیکوکاری
  • خبرگزاری مهر

    Comments

    Read More

    What Do You Think?