مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت

مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت | 0 Comments | یکشنبه ۱۶,تیر,۱۳۹۲ | 858 times
مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت
مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت

مانیِ 7 ساله کودکی است که پدر و مادرش در حال متارکه بودند و از طرفی هم از ناحیه‌ی قلب و هم از ناحیه‌ی چشم دچار بیماری بود. چندی قبل پزشکان برای درمان مانی ناچار به تخلیه‌ی چشم او شدند و پروتز جایگزین آن کردند.
اما پدر مانی - که سابقه ضرب و جرح همسرش یعنی مادر مانی را داشت و به همین علت به پرداخت 10 میلیون تومان دیه محکوم شده و با قید ضمانت آزاد ‌بود-  برای تهدید مادر مانی، حضانت پسرش را گرفته و او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؛ به دلیل ضربات پی‌در‌پی که پدر عمداً به سرِ مانی وارد کرده، پروتز چشمِ تخلیه شده؛ آسیب دید و باید دوباره تعویض میشد.
از طرفی، مانی به خاطر نقص دیواره‌ی قلب باید تحت مراقبت و درمان قرار می گرفت و همچنین نیاز به عمل جراحی قلب داشت. مادر مانی که با پسر بزرگش زندگی‌می‌کرد در تلاش بود تا حضانت مانی را به هر ترتیبی از پدرش بگیرد؛ اما در این شرایط بغرنج، پرداخت اجاره بهای منزل نیز عقب افتاده و صاحبخانه تقاضای تخلیه مسکن را نموده‌ بود.
داستان زندگی مانی بر روی سایت مهرآفرین در بخش نگذاریم خاموش شوند  و همچنین صفحه فیس  بوک  مهرآفرین قرار گرفت و از نیکوکاران تقاضای کمک شد.
و در نهایت...
با کمک یاوران و نیکوکاران گرامی مبلغی در حدود 8 میلیون تومان برای کمک مانی جمع‌آوری شد. مانی در حال حاضر به لطف کمک‌های شما عزیزان زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای را در کنار مادرش سپری می‌کند. پروتز آسیب‌دیده‌ی چشم مانی تعویض شد و مراقبت‌های پزشکی منظم به دلیل بیماری قلبی از وی انجام می‌شود تا برای عمل قلب آماده شود. مستمری ماهیانه و همچنین خواربار و مواد غذایی نیز از طرف مهرآفرین به این خانواده تعلق می‌گیرد.
مهرآفرین برای مادر مانی هم زمینه‌ی اشتغال در منزل را فراهم نمود که بتواند ضمن نگهداری و رسیدگی به مانی، درآمدی داشته باشد و در مسیر توانمند شدن حرکت کند.
بار دیگر نیکوکاری همه‌ی عزیزانی که مانی را یاری کردند گرامی می‌داریم و آرزومندیم که پروردگار مهرآفرین همیشه یاورشان باشد.

Comments

Read More

What Do You Think?