نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

مانی قربانی انتقامِ پدر سنگ‌دل

مانی قربانی انتقامِ پدر سنگ‌دل

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
5500000
مبلغ جمع آوری شده ریال
94500000
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=550000 - $percent=0.055 -

5 %

9

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

مانی قربانی انتقامِ پدر سنگ‌دل

بار دیگر یک کودک بدسرپرست با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کند.

مانیِ ۷ ساله کودکی است که پدر و مادرش در حال متارکه هستند و از طرفی هم از ناحیه‌ی قلب و هم از ناحیه‌ی چشم دچار بیماری است. چندی قبل پزشکان برای درمان مانی ناچار به تخلیه‌ی چشم او شدند و پروتز جایگزین آن کردند و البته به دلیل عدم توانایی مالی خانواده، هزینه‌ی آن توسط نیکوکاران تأمین شد.

اما پدر مانی – که سابقه ضرب و جرح همسرش یعنی مادر مانی را دارد و به همین علت به پرداخت ۱۰ میلیون تومان دیه محکوم شده و با قید ضمانت آزاد ‌است- برای تهدید مادر مانی، گاهی اوقات پسرش را نزد خود برده و او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد؛ به دلیل ضربات پی‌در‌پی که پدر عمداً به سرِ مانی وارد کرده، پروتز چشمِ تخلیه شده؛ آسیب دیده و باید دوباره تعویض شود.

از طرفی، مانی به خاطر نقص دیواره‌ی قلب باید تحت مراقبت و درمان باشد و همچنین نیاز به عمل جراحی قلب دارد. مادر مانی که با پسر بزرگش زندگی‌می‌کند در تلاش است تا پس از طلاق، حضانت مانی را به هر ترتیبی از پدرش بگیرد؛ اما در این شرایط بغرنج، پرداخت اجاره بهای منزل نیز عقب افتاده و صاحبخانه تقاضای تخلیه مسکن را نموده‌است.

مانی از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بدی به سر می‌برد؛ بیماری قلبی و چشم تخلیه شده و پروتز آسیب‌دیده او را آزار می‌دهد؛ پدری دارد که نه تنها توانایی تأمین هزینه‌های درمانش را ندارد، بلکه برای تهدید مادرش او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و مادری که با انواع مشکلات حقوقی و مالی دست به گریبان است و البته هنوز هم برای نجات پسرش تلاش می‌کند.

مهرآفرین قصد دارد تا حد امکان، به مانی و مادر و برادرش کمک کند تا مشکلات حقوقی و مالی خود را برطرف کنند. برای این کار مثل همیشه به یاری شما عزیزان نیاز داریم. مهم‌ترین مسئله، هزینه‌ی درمان مانی است. مبلغ مورد نیاز برای درمان مانی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد و امیدواریم که ما را یاری کنید تا همراه با هم، مرهمی بر دردهای مانی کوچک بگذاریم.

برای اطلاعات بیشتر و کمک به مانی می توانید با شماره های ۳ – ۳۳۵۱۰۸۵۱ تماس بگیرید

شماره کارت بانک مسکن مهرآفرین برای واریز کمک های نقدی برای مانی:

۶۲۸۰۲۳۱۲۶۶۶۶۶۶۶۷

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده مانی چه شد؟

مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت

مانی با یاری یاوران از آزار پدر سنگدل نجات یافت

یکشنبه ۱۶,تیر,۱۳۹۲ | 1084 نفر

مانیِ 7 ساله کودکی است که پدر و مادرش در حال متارکه بودند و از طرفی هم از ن . . .