نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

بسازیم فردایی بهتر از امروز

بسازیم فردایی بهتر از امروز

وضعیت کمپین

60000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
500000
مبلغ جمع آوری شده ریال
59500000
مبلغ باقی مانده ریال

name=6000000 - $amount_help=50000 - $percent=0.0083333333333333 -

0 %

4

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

بسازیم فردایی بهتر از امروز

مرجان تنها ۱۴ سال سن داشت که به دلیل وضعیت مالی نامناسب پدر و مادرش، با کودکی خود خداحافظی کرد و به عقد مردی درآمد که ۲۵ سال از او بزرگتر بود. مردی که علاوه بر سن بالا نابینا هم بود. مرجان روز به روز سختی و تلخی روزگار را تجربه می کرد تا به امروز رسید و خود را در سن ۳۸ سالگی دید، آن هم در کنار همسر ۶۳ ساله ای که رمق کار کردن نداشت و بیمار بود و نیازمند کسی که از او پرستاری کند.

این شد که روزگار چهره تلخ تری از خود را به او نشان داد، زندگی در خانه پدری؛ خانه ای که تنها یک اتاق ۲۰ متری دارد؛ و پدری ۷۴ ساله که از راه دستفروشی امرار معاش می کرد و مادری پیر و از کار افتاده و خواهری که به تازگی از همسر خود جدا شده و برادری که برای انجام خدمت سربازی از خانه دور است.

سختی از آنجایی به اوج می رسد که در این خانه ۲۰ متری مرجان مجبور است سه فرزند خود را به خوبی تربیت کند و آنها را به مدرسه بفرستد. چشم امید مرجان و خواهرش همیشه به در خانه است تا شاید کسی برای کار نظافت خانه اش، به سراغ آنها بیاید و وسیله ای شود برای رسیدن روزی، آن هم در حد غذای روزانه.

شاید درد بزرگ مرجان، در کنار تمام سختی هایی که به چشم می بیند، کودکانش باشند؛ که لحظه لحظه از این فقر آسیب می بینند و فردایی نامشخص در انتظارشان است.

اما امروز امیدی در دل مرجان زنده شده است، امید و قوت قلبی که از حضور مهرآفرین در کنار خود احساس می کند.

موسسه مهرآفرین خدا را شاکر است که هستند مردم مهرآفرینی که همت خواهند کرد تا برای مرجان و فرزندانش خانه ای بسازند برای فردایی بهتر از امروز و شاید تهیه خانه ای با دو اتاق که با ۶ میلیون تومان برای آنها مهیا می شود جاده همروار کننده راه فردا باشد. موسسه مهرآفرین آماده است تا از طریق شماره عابر بانک مسکن ۶۲۸۰-۲۳۱۲-۶۶۶۶-۶۶۶۷ کمک های خیرخواهانه شما را برای تهیه این ۶ میلیون تومان دریافت نماید.

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده مرجان چه شد؟

ودیعه مسکن خانواده پنج نفره ای که در شرایطی سخت و نامناسب زندگی می کردند، توسط مهرآفرینان تٲمین شد.

ودیعه مسکن خانواده پنج نفره ای که در شرایطی سخت و نامناسب زندگی می کردند، توسط مهرآفرینان تٲمین شد.

دوشنبه ۲۸,فروردین,۱۳۹۶ | 913 نفر

پدر این خانواده نابیناست و مادر با کار خدماتی در منازل، مخارج سه فرزند محص . . .