نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

شمارش معکوس جهت جراحی قلب محمد جواد

شمارش معکوس جهت جراحی قلب محمد جواد

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
7410000
مبلغ جمع آوری شده ریال
92590000
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=741000 - $percent=0.0741 -

7 %

12

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

شمارش معکوس جهت جراحی قلب محمد جواد

خواهر محمد جواد خیلی زود مرد. خیلی زودتر ازآنچه که فکرش رو می کردن. دختر بیچاره مریض شد و پدرش تازه داشت به این فکر می کرد که چطور باید خرج بیماری خواهرجواد رو جور کنه که دختر بیچاره از پا دراومد. اون روزها مادر جواد، جواد رو باردار بود. ه و مادر جواد توی چنین شرایطی جواد رو به دنیا آورد.
اما این همه ی ماجرا نبود. مادر جواد به دلیل جوانمرگ شدن دخترش فشارهای روحی زیادی رو روی جواد تحمل کرد. به قول دکتر جواد شاید به همین دلیل بوده که جواد معیوب به دنیا اومد. نوزادی زیبا اما معیوب با یک قلب بیمار. دریچه قلب جواد به شکل مادر زادی دچار مشکل بود. الان ۵ ساله که جواد با این بیماری عمیق و صعب العلاج داره سر می کنه. وقتی جواد رو دیدم یک کودک لاغر و رنجور بود با ناخن های سیاه و پوستی چروکیده. خنده های بی رمق و شیرینش نشان از عمق درد جانکاهش می داد.
چند سال پیش قرار بود جواد رو عمل کنن. اما اتفاق دیگه ای افتاد که مسیر زندگی خانواده ی جواد رو کلا عوض کرد. چند روز قبل از عمل قلب جواد خبر آوردن مادربزرگ جواد به شکلی ناگهانی فوت کرده. از داغ این خبر پدر جواد هم ناگهان سکته می کنه و به بیمارستان منتقل می شه. پس انداز اندکی که قرار بود باهاش جواد عمل بشه خرج بیماری پدر شد اما پدر هیچ وقت سلامتیش رو به دست نیاورد و زمین گیر شد. بعد از بیماری پدر خانواده که کاملا تهیدست شده بودن به شهر مهاجرت کردن و در حاشیه شهر ساکن شدن. پدر جواد دیگه توانایی کارکردن نداره و از پس مخارج خانواده اش بر نمیاد. در عین حال جواد روز به روز نحیف تر میشه و کارش داره به جاهای خطرناک می رسه.
اکنون محمد جواد ۵ سال دارد و در شهر یاسوج زندگی میکند و دکترها معتقدند که باید هر چه زودتر عمل شود . عمل سنگین قلب با هزینه ای سنگین برای این خانواده نیازمند. این خانواده از طریق دوستان ما به کانون دانشجویی مرهم معرفی شد. دوستان ما در کانون دانشجویی مرهم اکنون به دنبال مساعد کردن راه برای عمل جراحی جواد هستند. خداپسندانه است اگر به کمک دوستان ما در کانون جهادی مرهم بیایم و آنها را در به دست آوردن سلامتی جواد عزیز یاری کنیم.

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده محمد جواد چه شد؟

دریچه قلب محمد جراحی می شود

دریچه قلب محمد جراحی می شود

شنبه ۲۴,بهمن,۱۳۹۴ | 1338 نفر

مراحل درمان محمد 8 ساله به همت مهرآفرینان ادامه دارد. پزشکان بیمارستان نماز . . .