نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

محمد هيچ گاه زندگي را تجربه نكرده است

محمد هيچ گاه زندگي را تجربه نكرده است

وضعیت کمپین

500000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
20801000
مبلغ جمع آوری شده ریال
479199000
مبلغ باقی مانده ریال

name=50000000 - $amount_help=2080100 - $percent=0.041602 -

4 %

32

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

محمد هيچ گاه زندگي را تجربه نكرده است

صداي گريه هاش خيلي ضعيف بود. پرستارا نگران بودن. نوزاد پستان مادر رو به دهان نمي گرفت. وزنش كم بود. مادر چشم هايش از نگراني دو دو مي زد و از پرستاران جواب مي خواست. اما پرستاران بيمارستان امام سجاد(ع) ياسوج جوابي براي دلنگراني هاي مادر محمد نداشتند.
محمد ناقص بود. قادر به دفع طبيعي نبود. يك كليه بيشتر نداشت. مشكلات قلبي شديد داشت و … . از همان بدو تولد محمد را به بيمارستان هاي مختلف شيراز و ياسوج مي بردند تا شايد كسي به آنها خبري از سلامتي بدهد اما هر بار تنها جوابشان تيغ جراحي بود. پيكر نحيف محمد تا كنون پنج بار به زير تيغ جراحان رفته است.
پدر محمد در يكي از روستاهاي شهرستان بويراحمد كارگري مي كرد. خانه اش اجاره اي بود. سواد و تخصصي نداشت. براي اينكه از پس هزينه هاي جراحي ها و رفت و آمد هاي مكرر خانواده اش به شهر و روستا برآيد سخت كار مي كرد. بيگاري از خود مي كشيد. طبيعي بود كه از پا درآيد. كمر درد و پا درد او را از پا درآورد و زمين گير كرد.
چند سالي از زمين گير شدن پدر محمد مي گذرد. چندسالي هم از دكتر نرفتن محمد مي گذرد. محمد در اين چند سال با بيماري شديد قلبي دست و پنجه نرم كرده است. ضعيف و نحيف است. كافي است چند قدم راه رود تا لبهايش كبود شود و چشمهايش از كاسه بيرون بزند. محمد زندگي را تجربه نكرده است. تنها زنده بودن را تجربه كرده است.
مادربزرگ محمد مي گريست، وقتي پرسيدم: محمد مدرسه هم مي رود؟ با اشك جواب داد: با خونابه ي دل برايش كيف و كفش و كتاب و دفتر خريدم. دستش دادم تا به مدرسه برود اما هرگاه تا نيمه ي راه مدرسه مي رود از نفس مي افتد و سياه و كبود به خانه برش مي گردانيم.
خانواده محمد قادربه تامين حداقل هاي زندگي خود نيزنیستند پس عمل جراحي قلب پسركي رنجور و بيمار برايشان تنها يك روياي دست نيافتني است. زندگي كردن براي محمد تنها يك روياست.

جهت این امرخداپسندانه مهرآفرین شماره حساب ۰۲۱۶۷۸۰۶۹۲۰۰۹ و شماره کارت ۹۹۰۴-۹۹۵۲-۹۹۱۱-۶۰۳۷ بانک ملی ایران را مختص این خانواده در نظرگرفته است تا هرکس هرطورکه می تواند برگی ازمحبت خود را به این کودک هدیه کند .

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت
نگذاشتید خاموش بشود!محمد با یاری یاوران مهرآفرین عمل جراحی شد

نگذاشتید خاموش بشود!محمد با یاری یاوران مهرآفرین عمل جراحی شد

شنبه ۲۳,مرداد,۱۳۹۵ | 1735 نفر

وقتی به دنیا آمد، صداي گريه هایش خيلي ضعيف بود. پرستاران نگران شده بودند. ن . . .