نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

آینده مریم و فرزندش در دستان یاوران مهرآفرین

آینده مریم و فرزندش در دستان یاوران مهرآفرین

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
43073000
مبلغ جمع آوری شده ریال
56927000
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=4307300 - $percent=0.43073 -

43 %

79

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

آینده مریم و فرزندش در دستان یاوران مهرآفرین

مریم ۹ماهه باردار است؛ او همیشه آرزو داشته بچه دار شود و حالا در ۳۵ سالگی، این آرزو در حالی تحقق یافته که او، همسر و زندگی اش را از دست داده است.
در اولین ماههای بارداری، مریم متوجه رفتار عجیب و مشکوک همسرش شد. آنها وضعیت مالی مناسبی نداشتند ولی مریم حاضر بود با صرفه جویی و تحمل، هرطور شده خانواده اش را حفظ کند؛ به خصوص حالا که پای یک بچه در میان بود. او هر سختی را می توانست تحمل کند، الّا زخم خیانت. وقتی متوجه شد شوهرش با زنی رابطه نامشروع دارد، به شدت به هم ریخت؛ این دیگر خارج از حد تحملش بود. فقر و نداری و اخلاق تند مرد را به جان خریده بود اما از خیانت نمی شد گذشت. دعواها از همان موقع شروع شد.
همسرش با پرخاشگری، او را متهم به خیالبافی می کرد و زمانی که همه چیز فاش شد، به راحتی اعلام کرد که دیگر نمی خواهد با مریم زندگی کند.
شوهر مریم بالاخره بعد از یک دعوای مفصل، زنِ پا به ماهش را با ضرب و شتم از خانه بیرون انداخت و مریم، مستٲصل و دل شکسته، به مهرآفرین پناه آورد. او پدر و مادرش را از دست داده و هیچ فامیل و آشنایی ندارد. چند روز دیگر، موعد زایمانش است و بعد از به دنیا آمدن بچه، مادر و نوزاد هیچ جایی برای رفتن ندارند.
مهرآفرین برای تهیه مسکن و حداقل لوازم زندگی برای اسکان مریم و کودکش، نیازمند کمک شما یاوران دلسوز و مهربان است. کمترین مبلغ مورد نیاز برای این منظور، ۱۰میلیون تومان است.

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده مریم چه شد؟

زنی که در ماه آخر بارداری بی سرپناه شده بود، به لطف یاوران مهرآفرین در منزلی مناسب اسکان داده شد.

زنی که در ماه آخر بارداری بی سرپناه شده بود، به لطف یاوران مهرآفرین در منزلی مناسب اسکان داده شد.

پنجشنبه ۲۸,اردیبهشت,۱۳۹۶ | 1009 نفر

زنی که در ماه آخر بارداری بی سرپناه شده بود، به لطف یاوران مهرآفرین در منزل . . .