نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

کنار سیاه،نقطه ای در دل بزرگترین جزیزه خلیج فارس

کنار سیاه،نقطه ای در دل بزرگترین جزیزه خلیج فارس

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
69800000
مبلغ جمع آوری شده ریال
30200000
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=6980000 - $percent=0.698 -

69 %

109

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

کنار سیاه،نقطه ای در دل بزرگترین جزیزه خلیج فارس

دانش اموزانی که برای رفتن به مدرسه کیف.کفش.....ندارند
در روزهایی که تکنولوژی در کلان شهرهای ایران بیداد می کند.در روستاهای دور دست کشور،کودکانی هستند که پای برهنه راهی مدرسه می شوند.
روستای کنارسیاه از توابع بخش شهاب شهرستان بستک هرمزگان است.روستایی که اب ندارد و در بسیاری از خانه های ان حتی سرویس بهداشتی نیز وجود ندارد!!
مردم ان به دلیل فقر شدید و ناتوانی در خرید بشکه های ۴۵هزار تومانی اب،شاید در طول یک ماه نتوانند حتی یکبار هم حمام کنند.هر چند اگر پول خرید اب را هم داشته باشند.مکانی به نام حمام در خانه هایشان وجود ندارد.
مدرسه پیروزی تنها مدرسه روستاست که البته شباهتی به محل تحصیل ندارد و از حیاط مدرسه تا کلاس ها و نیمکت ها وضعیت خوبی ندارند.
در این مدرسه ۵۰دانش اموز دختر و پسر مشغول تحصیل و رسیدن به ارزوهای خود هستند اما شرایط مدرسه و دانش اموزان برای ادامه تحصیل مناسب نیست.
عدم تغذیه مناسب یکی دیگر از مشکلات دانش اموزان و مردم این روستا محسوب می شود.
......پس از انتشار گزارش از وضعیت و شرایط دانش اموزان مدرسه پیروزی در کنار سیاه،فاطمه دانشور مدیر عامل موسسه خیریه مهر افرین یکی از مددکاران این موسسه در بندرعباس را مامور کرد تا گزارش مبسوطی را در خصوص شرایط دانش اموزان تهیه کند.
و اینک به همت موسسه اقدامات خوبی در استانه سال تحصیلی در حال انجام است که از ان جمله می توان به اماده سازی مدرسه (اسفالت ریزی.رنگ امیزی.تهیه کامپیوتر....)اشاره کرد.ضمن اینکه تا پایان شهریور به تعداد دانش اموزان مدرسه لباس فرم.کیف.کفش.لوازم تحریر.لوازم بهداشتی.... قرار خواهد گرفت.
ضمن اینکه با تشکیل پرونده مددکاری برای دانش اموزان و خانواده هایشان از سوی موسسه این امیدواری وجود دارد تا این عزیزان بدون دغدغه به تحصیل خود ادامه دهند.
براي كمك به اين مدرسه ده ميليون تومان مورد نياز است كه اميدواريم با كمك شما ياوران هميشه همراه تامين شود

پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت
بازسازی مدرسه محروم در کنار سیاه/برگشت آرامش به دانش آموزان/به همت یاوران مهرآفرین صورت گرفت

بازسازی مدرسه محروم در کنار سیاه/برگشت آرامش به دانش آموزان/به همت یاوران مهرآفرین صورت گرفت

جمعه ۰۷,آبان,۱۳۹۵ | 1408 نفر

به همت یاوران موسسه خیریه مهر آفرین،کلاس هاو حیاط مدرسه پیروزی در منطقه کنا . . .