پدر معتادی که نوزاد ۳ماهه اش را ربود!

پدر معتادی که نوزاد ۳ماهه اش را ربود! | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۰,شهریور,۱۳۹۵ | 1760 نفر
پدر معتادی که نوزاد ۳ماهه اش را ربود!
این روزها بحث آسیب های اجتماعی نسبت به گذشته پررنگ تر شده و به همین جهت نیز مسئولان در رده های مختلف نظام با برگزاری جلسات مستمر به دنبال راه حلی برای کاهش آسیب ها هستند.
یکی از اسیب های اجتماعی که در سال های گذشته به شدت افزایش یافته است، اعتیاد در بین مادران و کودکان است.
مونا، مادر ۳۷ ساله است که تا مقطع چهارم ابتدایی درس خوانده و بعد از آن راه زندگی اش را تغییر داده است.
وی سال های پیش توسط همسرش به شیشه اعتیاد پیدا کرده و ۵ سال از عمر خود را به جرم حمل مواد محرک در زندان سپری کرده است. او در همان سال ها از همسر خود به صورت غیابی جدا شده است.
حاصل زندگی مونا با همسر سابقش یک پسر ۱۰ ساله به نام بهزاد است. او اکنون به همراه مادرش زندگی می کند.
مادر بهزاد حدود یکسال پیش با مرد دیگری به نام سعید ازدواج می کند اما این ازدواج نیز ناموفق بوده و مونا با همسر دوم خود نیز خوشبخت نمی شود.
سعید در یکسال گذشته بارها همسر خود را با کابل و سیم مورد ضرب و شتم قرار داده است.
سعید به دلیل اعتیاد به شیشه و همچنین فروشندگی مواد مخدر زندگی را بر خانواده خود تلخ کرده بود و در این شرایط مونا صاحب دومین فرزند خود شد.
پس از تولد نوزاد، بعد از سه ماه ، پدر شیشه ای فرزند خود را برای خرید مواد مخدر ربود.
محبوبه حسن، مددکار موسسه خیریه مهر افرین با بیان اینکه موسسه پس از اطلاع، اقداماتی را در راستای برگرداندن نوزاد انجام داده است، اظهار کرد: پس از اطلاع از شرایط، شرح حال مادر و فرزندش تهیه و تقدیم دادسرا ناحیه ۱۲شد.
وی گفت: در این زمنیه، هماهنگي هایی با کلانتری۱۱۳ و داداسرای ناحیه ۱۲انجام شد و نوزاد اشاره شده هفته گذشته و در بدترین شرایط در پشت درب منزل مونا پیدا شد.
حسن تصریح کرد: نوزاد نسبت به گذشته بسیار ضعیف تر و بی حال تر بوده و حتی طبق نظر پزشکان ضرباتی نیز بر جمجمه وی وارد شده است.
این مددکار اجتماعی خاطرنشان کرد: متاسفانه نوزاد مورد اشاره توسط پدر خود معتاد گردیده که پس از ورود موسسه،نوزاد جهت سم زدایی در بیمارستان بستری شد.
وی در پایان گفت: پس از مراجعه مادر به موسسه مهر افرین و اعلام رضایت وی، نوزاد به سازمان بهزیستی واگذار شد.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟