بازدید خانم دانشور از شعبه بندرعباس

بازدید خانم دانشور از شعبه بندرعباس | 0 دیدگاه | جمعه ۲۶,شهریور,۱۳۹۵ | 2179 نفر
بازدید خانم دانشور از شعبه بندرعباس

دانشور در بازدید از نمایندگی موسسه خیریه مهرآفرین در بندر عباس تاکید کرد:


ارائه خدمات مددکاری و مداخله درمان زنان معتاد
مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین از ارائه خدمات مددکاری و مداخله درمان زنان معتاد و کودکانشان در استان هرمزگان خبر داد.


به گزارش روابط عمومي موسسه نيكوكاري مهرافرين فاطمه دانشور صبح امروز از نمایندگی موسسه خیریه مهرافرین در بندرعباس بازدید کرد.
وی در جمع زنان بد سرپرست تحت پوشش موسسه اظهار کرد: خوشبختانه از سال ۸۶ و با آغاز فعالیت نمایندگی موسسه در بندرعباس اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد:شناسایی زنان بد سرپرست در استان و شهرستان های اطراف آن و تکمیل پرونده مددکاری از سوی مددکاران موسسه و ارائه خدمات حمایتی ،معیشتی ، آموزشي و مددكاري بخشی از خدمات این مجموعه محسوب می شود كه با مديريت اشرف هدايت زاده
( نماينده مهرافرين در استان هرمزگان ) به مددجويان ارائه ميشود . مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین ضمن اشاره به آمار تحت پوشش موسسه در بندر عباس خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ١٠٠ خانواده بدسرپرست تحت پوشش موسسه قرار دارند.
دانشور در ادامه با اشاره به اضافه شدن طرح مداخله درمان مادران معتاد به همراه کودکانشان تصریح کرد: این طرح در حال حاضر در استان تهران به مدت یک سال است که اجرا شده و نتایج خوبی را در بر داشته است و منجر به بازيابي سلامت كودك شده است و بنا داریم در برخی از استان های کشور این طرح را اجرا کنیم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟