۷۰ دانش آموز و دانشجو مستعد در استان البرز بورس تحصیلی شدند

۷۰ دانش آموز و دانشجو مستعد در استان البرز بورس تحصیلی شدند | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۳۱,شهریور,۱۳۹۵ | 1580 نفر
۷۰ دانش آموز و دانشجو مستعد در استان البرز بورس تحصیلی شدند
به گزارش رخداد و به نقل از ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز روز یکشنبه در آئین اعطای بورس تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان البرز گفت: دفترنمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار با هدف گسترش فعالیت های نیکوکاری وارایه بورسیه تحصیلی به دانشجویان و تامین هزینه تحصیل دانش آموزان با استعداد و نیازمند توسط فعالان بخش خصوصی این استان راه اندازی شده است.

رحیم بنامولایی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی همواره در اقدامات خیر خواهانه نقش ممتازی داشته اند، اظهار کرد: شناسایی دانش آموزان، دانشجویان نخبه و با استعداد استان که نیازمند حمایت مالی هستند از اهداف جامعه نیکوکاری ابرار است.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری موسسات خیریه برای هماهنگی و سازماندهی یک ضرورت است و باید از امکانات و منابع موجود برای کمک به نیازمندان استان استفاده بهینه کرد.

بنا مولایی خواستار این شد که فعالان اقتصادی و مسئولان استانی با همکاری و همت هرچه بیشتر، موسسه نیکوکاری ابرار را یاری کنند تا بتوان افراد نیازمند را شناسایی و در زمینه محرومیت زدایی گام های موثر برداشت.

وی گفت : بایدعلم مولد ثروت و سرمایه شود و درمقابل سرمایه هم بستر ساز توسعه علوم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل زمینه بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال را فراهم می کند، افزود: توجه به این امر حیاتی بدون شک مشکلات اقتصادی موجود در کشور را از بین برده و بستر اشتغال جوانان را بیش از گذشته فراهم می کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان به گونه ای در دانشگاه ها آموزش ببینند که پس از فارغ التحصیل شدن صاحب فکر و نظر باشند تا بتوانند گام های موثری در بهبود شرایط اقتصادی کشور بردارند.

وی تاکید کرد: در برخی از موارد دانشگاه ها به بنگاه های تولید مدرک تبدیل شده اند که این امر نیازمند اصلاح و بازنگری اساسی است.

بنامولایی با بیان اینکه آموزش باید زیربنای صنعت قرار بگیرد، از فارغ التحصیلان بدون مهارت انتقاد کرد و گفت: مهارت در کشور باید جزو اولویت برنامه های آموزشی قرار گیرد.

 

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟