آثار اعضای گلدکیدز به نمایش گذاشته شد

آثار اعضای گلدکیدز به نمایش گذاشته شد | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۰۱,مهر,۱۳۹۵ | 1667 نفر
  آثار اعضای گلدکیدز به نمایش گذاشته شد
آثار هنری اعضای کانون نخبگان طلایی ایران، در مراسمی با حضور مدیران مهرآفرین و گلدیران به نمایش گذاشته شد.
این مراسم که در جمع کودکان و نوجوانان و همچنین اعضای خانواده آنها، در ساختمان کانون نخبگان برگزار شد، فضایی صمیمانه و خودمانی داشت.
در ابتدای مراسم، مصطفي بيناکاشانی مدیر واحد اجرایی مهرآفرین، عملکرد اعضای کانون نخبگان را رضایت بخش توصیف کرد و گفت:" با تلاش هایی که صورت گرفته، توانستیم فعالیتهای کانون را در این ساختمان متمرکز کنیم . اگرچه زمان زیادی از افتتاح این ساختمان نگذشته ولی خوشبختانه در همین فرصت کوتاه، بازخوردهای خوبی گرفته ایم. هم معلمان از عملکرد بچه ها راضی هستند و هم بچه ها احساس خوشحالی و رضایت می کنند."
در ادامه مراسم فرخ صفارزاده، مدیر روابط عمومی گلدیران، با لحنی صمیمانه به بیان انتظارات و اهداف کانون پرداخت و گفت:" جامعه مانند خانواده ای بزرگ است و در یک خانواده، تبعیض بین بچه ها، باعث ایجاد احساس ناراحتی و نارضایتی می شود. پس در جامعه هم باید مساوات وجود داشته باشد؛ امکانات باید به طور مساوی در اختیار همه قرار داشته باشد. اما در واقعیت اینطور نیست." او خطاب به کودکان و نوجوانان عضو گلدکیدز گفت:"عده ای تلاش کرده اند و امکاناتی را برای شما فراهم کرده اند، شما باید از این امکانات به نحو احسن استفاده کنید و به جایگاه های خوبی برسید. ما مطمئنیم که شما افراد متمایز و موفقی خواهید شد ولی آن زمان یادتان نرود که نسبت به جامعه تان دین دارید و باید همانطور که امروز به شما کمک شده، فردا شما به جامعه کمک کنید."
سپس مدیران همراه بچه ها به بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه پرداختند. آثار اعضای کانون در بخش های متنوعی همچون تصویرسازی روی پارچه، ویترای(نقاشی روی شیشه)، حجم سازی با چوب، نقش برجسته سفال، عکاسی و آی سی تی در طبقات مختلف ساختمان به نمایش گذاشته شده بود.
طی بازدید مدیران از اتاق های مختلف، بچه ها خودشان درباره آثارشان به آنها توضیح می دادند، با هم عکس یادگاری می انداختند و در فضایی خودمانی درباره علائق و آرزوهایشان با مسئولان حرف می زدند.
در بخش پایانی مراسم، اعضای کانون پس از پذیرایی، هدایای خود شامل کوله پشتی و بسته لوازم التحریر را از دست مدیران دریافت کردند و درحیاط موسسه، عکس دسته جمعی انداختند.
مهرآفرین از شرکت های ال جی و گلدیران، به دلیل حمایت های مستمر و موثر از کانون نخبگان طلایی ایران، صمیمانه تشکر و قدردانی می کند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟