زنگ مدرسه در مهرآفرین به صدا درآمد/توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان تهران

زنگ مدرسه در مهرآفرین به صدا درآمد/توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان تهران | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۰۱,مهر,۱۳۹۵ | 1797 نفر
زنگ مدرسه در مهرآفرین به صدا درآمد/توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان تهران
 در آستانه مهرماه و به همت مهرآفرینان، ۴۲۸ دانش آموز تهرانی، صاحب کیف و لوازم التحریر شدند. توزیع بسته های لوازم التحریر از ۲۴شهر یور ماه در دفتر مرکزی مهرآفرین آغاز شد. این لوازم میان گروه های سنی مختلف، از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی توزیع شد.
طی چند روز، کودکان همراه مادران خود برای دریافت هدایا به دفتر موسسه مراجعه می کردند و فضای مهرآفرین، شاد و پرهیاهو شده بود. کیف ها بر اساس سن و جنسیت بچه ها انتخاب و توزیع می شد. چشمهای دختران کوچک با دیدن کوله پشتی های صورتی، زرد وقرمز می درخشید و کیف های پسربچه ها، در رنگهای طوسی، مشکی و آبی، مطابق با سلیقه آنها انتخاب شده بود.
 بسته های لوازم التحریر شامل مداد، خودکار، دفتر، مدادرنگی، جامدادی و.... براساس مقاطع تحصیلی دانش آموزان، دسته بندی و توزیع می شد.
ذوق و شوق فراوان بچه ها هنگام دریافت کیف های مملو از لوازم التحریر، به خصوص در مقطع پیش دبستانی و کلاس اول محسوس بود. این گروه که قرار است برای نخستین بار وارد فضای مدرسه شوند، با هیجان هدایای خود را دریافت کرده و شادمان از داشتن لوازم مدرسه، به استقبال ماه مهر و سال تحصیلی جدید می روند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟