دومین سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان لغو شد

دومین سمینار بررسی آسیب های کودکان کار و خیابان لغو شد | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۱,اسفند,۱۳۹۰ | 1071 نفر

 

دومین سمینار بررسی اسیب های کودکان کار و خیابان که قرار بود 29 و 30 بهمن در سالن همایش های رازی برگزار شود،با ارسال نامه ای در آخرین لحظات روز پنج شنبه 27 بهمن برگزار نشد.

به گزارش ستاد خبری این سمینار،در متن نامه ی دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دلیل جلوگیری از برگزاری چنین ذکر شده است:احتراما با عنایت به مشکلات به وجود آمده برگزاری سمینار آسیب های کودکان کار و خیابان در این مرکز امکان پذیر نمی باشد.مراتب جهت اطلاع به حضورتان اعلام می گردد.

خرابی تاسیسات  سالن همایش های رازی به عنوان مشکل برگزاری در گفت و گوهای شفاهی عنوان شده بود.در حالیکه صبح روز شنبه 29 بهمن در محل مذکور برنامه دیگری در حال برگزاری بوده است.

موسسه مهرآفرین با صرف بودجه و دعوت از مهمانان مختلف و جمع آوری مقالات تخصصی در زمینه کودکان کار و خیابان و عقد قرارداد رسمی با دانشگاه علوم پزشکی تهران از چندماه گذشته هزینه های مادی و معنوی قابل توجهی متحمل شده است که با این اقدام ناگهانی تمام زحمات دست اندرکاران همه آنها زیر سوال رفته است.

دبیرخانه دومین سمینار بررسی اسیب های کودکان کار و خیابان با انتشار کتاب مقالات امیدوار است بخشی از این کوتاهی را برای مهمانان،اهالی محترم رسانه و علاقمندان جبران کند.

شماره تماس:88206694

تصویرنامه ها به پیوست موجود است

  • سمینار آسیب های کودکان کار و خیابان

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟