روز پرهیجان بچه های مهرآفرین در سیرک آفتاب

روز پرهیجان بچه های مهرآفرین در سیرک آفتاب | 0 دیدگاه | شنبه ۰۹,بهمن,۱۳۹۵ | 2308 نفر
روز پرهیجان بچه های مهرآفرین در سیرک آفتاب
۴۰ نفر از کودکان تحت پوشش مهرآفرین برای اولین
بار به تماشای سیرک رفتند.
این اردوی تفریحی به دعوت سیرک بین المللی آفتاب انجام شد. بچه ها با هیجان زیادی، به استقبال این تجربه تازه رفتند و در تمام طول راه، با هم در مورد جزییات نمایشی که قرار بود ببینند حرف می زدند. عده ای تصور می کردند قرار است آنجا شاهد اجرای شعبده بازی باشند. یکی از پسرها به دوستش می گفت:" الان می ریم، یکی از ما رو صدا میکنن رو صحنه، با اره نصفمون می کنن!" و دوستش وحشتزده می گفت" نه بابا الکی نگو!"
اکثر بچه ها تازه امتحانات پایان ترم را پشت سر گذاشته و سرشار از هیجان و شادی بودند. کاروان مهرآفرین ساعتی زودتر از شروع برنامه به محل رسید. با اجازه مجموعه سیرک آفتاب بچه ها به محوطه غذا خوری هدایت شدند و با پیتزا مورد پذیرایی قرار گرفتند.
بعد از صرف غذا، کودکان مهرآفرین به چادر اصلی سیرک وارد شدند و نمایش مهیج آغاز شد. برنامه از بخش های متنوع و جالبی تشکیل شده بود که یکی از آنها اجرای دلقک بود. دلقک که نام اصلی اش سپاسین بود، یکی از نوجوانان مهرآفرین را برای همراهی در نمایش روی صحنه دعوت کرد و شور و شوق مضاعفی در بچه ها ایجاد شد. آنها با جیغ و سوت، دوستشان را تشویق می کردند و صدای شادمانه خنده هایشان همه جا را پر کرده بود.
در فواصل برنامه، خوراکی های متعددی که توسط مهرآفرین تهیه شده بود، میان بچه ها توزیع شد و در انتها با خاطره ای پرنشاط سیرک آفتاب را ترک کردند.
از آقای مدینه، مدیریت محترم مجموعه سیرک آفتاب جهت تدارک این روز شاد نهایت تشکر و قدردانی را داریم. همچنین از آقای طریقت جهت تقبل هزینه غذا و از شهرداری منطقه ۱۲ بابت حمایت همیشگی و در اختیار گذاشتن وسیله ایاب و ذهاب سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟