عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین

عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۱۴,بهمن,۱۳۹۵ | 4559 نفر
عمو حامی و خاله مریم در جشن تولد کودکان مهرآفرین
مهرآفرین، تولد بچه های متولد پاییز و زمستان خود را جشن گرفت.
۷۳نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین به همراه مادران خود در فرهنگسرای اخلاق گرد هم آمدند تا در مراسمی شاد، به مناسبت جشن تولدشان شرکت کنند.
گروه حامی که به صورت افتخاری، اجرای این مراسم را تقبل کرده بود، در ابتدای مراسم از حضار خواست که به احترام آتش نشانان فداکار، بایستند و یک دقیقه کف بزنند.
سپس با پخش موزیک های شاد محلی، جشن آغاز شد.
مادران که در ردیف های انتهایی سالن نشسته بودند به اندازه فرزندانشان ابراز خوشحالی می کردند. بعضی از مادران اظهار می کردند که مدتهاست در هیچ مراسم شادی شرکت نکرده اند و حالا مثل بچه ها ذوق می کنند.
در ادامه مراسم عمو حامی و خاله مریم با اجرای مسابقه های متنوع و اهدای جوایز، بچه ها را به هیجان آوردند. آنها با دعوت از بچه ها روی صحنه و شوخی در قالب مسابقه های موزیکال، لحظاتی شاد و مفرح برای تماشاچیان رقم زدند. مسابقه کیک خوری، خوانندگی و داستان گویی از برنامه هایی بود که مورد استقبال و تشویق فراوان واقع شد.
جشن مهرآفرین، با اهدای کادوی تولد به تمام کودکان حاضر در سالن، فوت کردن شمع روی کیک و گرفتن عکس یادگاری با کیک تولد توسط بچه ها پایان گرفت.
در انتهای مراسم از مهمانان با غذا و کیک پذیرایی شد.
از یاوران عزیزی که در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشن یاری مان کردند، آقایان نیما پندآموز و مصطفی بهرامی بابت بر عهده گرفتن هزینه کیک تولد و از آقای طریقت جهت تهیه غذا صمیمانه قدردانی می کنیم. از گروه حامی هم به خاطر هدیه دادن این لحظات شاد به کودکان مهرآفرین، و از فرهنگسرای اخلاق برای این میزبانی گرم و صمیمی، بی نهایت سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟