دوره آموزشی تغییر الگو در موسسه مهرآفرین آغاز شد

دوره آموزشی تغییر الگو در موسسه مهرآفرین آغاز شد | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۲,خرداد,۱۳۹۶ | 1432 نفر
دوره آموزشی تغییر الگو در موسسه مهرآفرین آغاز شد

اولین جلسه از سلسله کلاس های دوره تغییر الگو برای کارکنان مهرآفرین و دانشجویان برتر موسسه، به همت مهندس محمودرضا گودرزی، مدرس اصول و فنون مذاکره، برگزار شد.
تمامی پرسنل شعبه مرکزی مهرآفرین و شعبه های پامنار، کرج، کانون نخبگان، کانون جوانان و روابط عمومی به اضافه جمعی از دانشجویان برتر تحت حمایت موسسه، در دو نوبت صبح و بعدازظهر در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.
موضوع اولین جلسه کلاس، تغییر ذهنیت و باورهای ذهنی ای بود که می توانند باعث رشد و موفقیت یا شکست ما شوند.
مهندس گودرزی درابتدای مبحث با تٲکید بر دوست داشتن خود، به عنوان پیش زمینه رشد و کمک به دیگران اظهار داشت:" برای ایجاد تغییر در زندگی، باید اول باورهای ذهنی مان را تغییر دهیم."
او تکنیک هایی را برای تغییر ذهنیت به حضار آموزش داد و ضمن تشویق کارکنان به استفاده از امکانات ارتباطی و اینترنت در راستای آشنایی با موضوعات روز دنیا، کتاب های مفیدی را برای مطالعه معرفی کرد.
این دوره که با هدف ارتقاء سطح کارکنان مهرآفرین و دانشجویان برتر موسسه برگزار می شود در ۸ آیتم توسط مهندس گودرزی تدریس خواهد شد که عبارتند از: تغییر باورهای ذهنی، ارتباط موثر و مهارتهای برقراری و حفظ آن، تفکر سیستمی، نظام آراستگی خود و سازمان، مسولیت پذیری و اعتماد به نفس، مذاکره و کار آفرینی، برنامه ریزی موفقیت، تیپ شناسی و شخصیت شناسی.
قرار است از خردادماه الی دی ماه ۹۶، هر ماه یک جلسه آموزشی در همین راستا، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار ‌شود.
از مهندس محمود رضا گودرزی که با خلوص و مهربانی، به صورت افتخاری تدریس این دوره آموزشی را بر عهده گرفته اند، صمیمانه سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟