دانشور در میان یاوران مهرآفرین: از میان برداشتن مشکلات نیازمند عزم ملی است

دانشور در میان یاوران مهرآفرین: از میان برداشتن مشکلات نیازمند عزم ملی است | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۳,آبان,۱۳۸۹ | 1020 نفر


جشن بزرگ یاوران مهرآفرین ، در سالن همایش های مرکز قلب تهران برگزار شد.
در این گردهمایی گروهی از یاوران، همیاران ، مدیران و دست اندرکاران موسسه مهرآفرین و همچنین هنرمندان حضور داشتند.
در ابتدای مراسم مجری برنامه آقای دکتر نظری ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت : حرکت خودجوشی با بنیان نهادن موسسه مهرآفرین شکل گرفته است و شما عزیزان باید کمک کنید تا این مجموعه راه خودش را ادامه دهد.
سپس دکتر نظری از علیرضا غفاری دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شود.
علیرضا غفاری به مهمانان خیر مقدم گفت و اظهار داشت : فضایی صمیمی و شادی که اکنون در اختیار ماست به واسطه امنیتی است که در جامعه توسط عزیزان زحمتکش برقرار می شود. در حال حاضر مردمی هستند که در بدترین شرایط زندگی می کنند و  عده ی دیگری که فقط با کمک های شما روزگار می گذرانند. همه وظیفه داریم که آنچه خدا به ما داده با دیگران تقسیم کنیم.
در ادامه مراسم دکتر نظری خطاب به مهمانان گفت : مهرآفرین قدم را وسیع تر گذاشته و اکنون در یکی از روستاهای دور افتاده سیستان و بلوچستان به نام فنوج که خود بچه های مهرآفرین می گویند این جا بن بست دنیاست، کل بچه های روستا را تحت پوشش قرار داده اند. امروز دست در دست هم دهیم تا به این کودکان کمک کنیم. امشب هرجا دوستان من لبخند را بر لب شما نشاندند، شما به یاد اشک هایی باشید که در همین لحظه بر گونه ی کودکان محروم می غلتد. همه به موسسه جهت تامین محموله خوارباری که قرار است برای کودکان این بن بست و خانواده هایشان ارسال شود ، کمک کنیم .
در بخش اول برنامه علیرضا بلوری خواننده نسل جوان به روی صحنه آمد. وی از مهمانان برای حضور در این جمع تشکر و آرزو  کرد که روزی این مشکلات جامعه حل شود.
بلوری سپس ترانه های شب دلتنگی ، بارون ، دغدغه و تردید را به زیبایی هرچه تمام تر برای یاوران مهرآفرین اجرا کرد و مورد تشویق حاضران  قرار گرفت.
بخش دوم برنامه اختصاص به هنرنمایی یوسف کرمی ، مرد هزار حنجره ایران داشت که با تقلید صدا ، حرکات نمایشی و اجرای ترانه های به یاد ماندنی لحظات شاد و زیبایی را برای حاضران رقم زد.
پس از اجرای یوسف کرمی ، مجری برنامه از خانم دانشور دعوت کرد تا به روی صحنه حاضر شود.
دانشور نیز ضمن سپاسگزاری از حضور یاوران و مهمانان گفت : فرمانروای این سرزمین خداوند است و به یاد او نام موسسه را مهرآفرین  نهادم. مقدر بود که خداوند این تاج افتخار را بر سر من بگذارد که به واسطه  حرفه ام که معدن دار هستم در مناطق محروم حضور پیدا کنم و این کودکان را از نزدیک ببینم. زنده و پاینده باد قدرت و نیرویی که مهرآفرین و یاورانش را شکل داد.
وی اضافه کرد: پیش از ساخت هر بنایی ، بنای فکری انسان های نیازمند باید ساخته شود. به همین دلیل همواره بزرگترین دغدغه من ، تحصیل و آموزش کودکان و نوجوانان است.  من همیشه به آن گروه از دوستان خود که افراد صاحب کسب و کار و خوش نام جامعه  محسوب می شوند می گویم که شما نمی توانید ادعای متمدن بودن داشته باشید وقتی طبق آمار پژوهش های مجلس ، 5 میلیون دانش آموز بازمانده  از تحصیل در کشور وجود دارد. مسیر ما پر از سنگ است و همه باید  با عزم ملی کمک کنیم تا این سنگ ها را از مسیر برداریم.
دانشور ادامه داد : چندین مورد وجود دارد که من از یاوران می خواهم  در این موارد به ما کمک کنند. یکی از این موارد کمک در ساخت اقامتگاه مخصوص کودکان بدسرپرست است. دوم یاری رساندن جهت تحت پوشش قرار دادن بچه هایی که در روستاهای سیستان و بلوچستان زندگی می کنند و زندگی بسیار بدی دارند. سوم این که هرکدام سفیر ما باشید و نشریه و سایت ما را به دیگران معرفی کنید. و در آخر این که من تعدادی مددکار داوطلب عاشق می خواهم. از خانم هایی که علاقه مند هستند دعوت می کنم که ثبت نام کنند تا برای مددکاری آموزش ببیند و سپس به صورت افتخاری با ما همکاری کنند.
بعد از صحبت های دانشور دکتر نظری اعلام کرد که خانم دکتر شکروی سه دانگ از یک زمین 30000 متری در سه راه آذری تهران را به موسسه مهرآفرین اهدا کرد.
در بخش سوم برنامه نوبت به اجرای حمید طالب زاده خواننده محبوب این روزهای کشورمان  رسید. طالب زاده پس از حضور بر روی صحنه گفت : افتخار بزرگی است که در خدمت شما نیکوکاران هستم و به خودم  می بالم که در جمع افرادی می خوانم که همه  هدف بزرگ و مشترکی دارند و در راه رسیدن به آن تلاش می کنند.
وی پس از خواندن یک دو بیتی زیبا در مدح حضرت علی (ع) ادامه داد : افتخار من است که ایرانی هستم ، در ایران هستم و برای ایرانیان به خصوص عزیزان نیکوکار می خوانم.
طالب زاده سپس ترانه محبوب (همه چی آرومه) را اجرا کرد که به شدت مورد تشویق قرار گرفت. همچنین یک ترانه خاطره انگیز و دو ترانه دیگر از کارهای خودش را برای حضار اجرا نمود.
در انتهای مراسم نوبت به کمک های یاوران رسید که یاوران با خرید تابلوهای نقاشی اهدا شده به مهرآفرین، پر کردن فرم های اهدای کالا و ملزومات به مناطق محروم سیستان و بلوچستان، و همچنین کمک های نقدی ، شیرینی این جشن را دو چندان کردند. سپاس از همه آنان که گل لبخند را هرچند کمرنگ به روی لبان کودکان معصوم سرزمین مان می نشانند.

  • یاوران
  • حمید طالب زاده
  • علیرضا بلوری
  • یوسف کرمی
  • سیستان و بلوچستان
  • ارسال خواربار

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟