نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

مهتاب، دخترک ۶ ساله ایست که در انتظار پیوند کبد به سر می برد

مهتاب، دخترک ۶ ساله ایست که در انتظار پیوند کبد به سر می برد

وضعیت کمپین

350000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
222616440
مبلغ جمع آوری شده ریال
127383560
مبلغ باقی مانده ریال

name=35000000 - $amount_help=22261644 - $percent=0.63604697142857 -

63 %

278

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

مهتاب، دخترک ۶ ساله ایست که در انتظار پیوند کبد به سر می برد

مهتاب، دخترک ۶ ساله ایست که در انتظار پیوند کبد به سر می برد. پدر مهتاب مدتی پیش و در پی ازدواج دوم، همسر و دو فرزندش را رها کرد و رفت. زن بی پناه با دو فرزندش تحت حمایت مهرآفرین درآمد ولی مشکلات آنها تنها این نبود. دختر کوچک خانواده، مبتلا به انواع بیماری هاست. مهتاب علاوه بر پوکی استخوان، نارسایی کبد هم دارد و پزشکان تنها راه نجات او را پیوند کبد تشخیص داده اند.

پس از مراجعه به بیمارستان نمازی شیراز و انجام آزمایشات متعدد، مشخص شد که مادر مهتاب هم می تواند دهنده باشد. او تصمیم گرفته یک چهارم کبد خود را به دختر کوچکش اهدا کند. اما هزینه های این جراحی به انضمام مخارج رفت و آمد و اقامت در شیراز برای این خانواده بسیار بالاست. آزمایش های قبل از جراحی که فقط باید در بیمارستان نمازی انجام شود، حدود ۲/۵ میلیون تومان هزینه دارد. بیمارستان برای عمل جراحی پیوند مبلغی دریافت نمی کند اما بعد از پیوند، دخترک باید ۳ ماه بستری شود که هر هفته حدود ۲/۵ میلیون تومان و در مجموع بالغ بر ۳۰ میلیون تومان هزینه دارد. 

اکنون مهتاب و مادرش در انتظار کمک مهرآفرین برای شروع درمان هستند. چشم امید ما نیز به بخشندگی یاورانمان است. برای حفظ زندگی مهتاب کوچولو، به مبلغ ۳۵ میلیون تومان نیاز داریم که به همت مهرآفرینان، رقمی دور از دسترس نیست. 


پرداخت با سیستم یاوران

ین سیستم جامع به منظور بهینه سازی فعالیت یاوران محترم مهرآفرین طراحی شده است.شما با عضویت در این سیستم می توانید تمام کمک هایی که در بخش های مختلف به مهرآفرین کرده اید را مشاهده کنید و به تمامی اطلاعات پرداخت های خود دسترسی داشته باشید

پرداخت به صورت مهمان

اگر علاقه ای به عضویت و ایجاد پروفایل کاربری در سیستم جامع یاوران مهرآفرین ندارید می توانید به صورت میهمان در این کمپین شرکت کنید

پرداخت

آینده مهتاب چه شد؟

مهتاب کوچولو برای انجام مقدمات پیوند کبد بستری شد.

مهتاب کوچولو برای انجام مقدمات پیوند کبد بستری شد.

شنبه ۲۱,مرداد,۱۳۹۶ | 1143 نفر

به یاری مهرآفرینان مبلغ اولیه ای در حدود ۳ میلیون تومان برای شروع درمان این . . .