نوزاد ٦ ماهه؛ قربانی جنایت جنون‌آمیز پدر

نوزاد ٦ ماهه؛ قربانی جنایت جنون‌آمیز پدر | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۱,آذر,۱۳۹۶ | 1122 نفر
نوزاد ٦ ماهه؛ قربانی جنایت جنون‌آمیز پدر
مردی که متهم است شوهر خواهرش و فرزند خود را به قتل رسانده است، به‌زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه می‌رود. او درحالی در زندان منتظر جلسه دادگاه است که پیش از این، اقدام به خودکشی کرده، اما مأموران او را نجات داده بودند.
کارآگاهان جنایی استان فارس چندی قبل، از وقوع جنایت در یک منزل مسکونی مطلع شدند، وقتی به آنجا رفتند پیکر غرق در خون مردی به‌نام جواد را مشاهده کردند که در گوشه‌ای از یک اتاق افتاده بود. اقوام جواد که جسد را دیده و پلیس را مطلع کرده بودند، مردی به‌نام حمید را به‌عنوان قاتل معرفی کردند و گفتند حمید، برادر همسر مقتول است.
یکی از شاهدان به پلیس گفت: «حمید به خانه جواد آمد و آنها برای صحبت به اتاق رفتند، بعد از حدود نیم‌ساعت ما صدای فریاد جواد را شنیدیم و وقتی به اتاق رفتیم، دیدیم او چاقو خورده و حمید هم فرار کرده است».
مأموران بعد از انتقال جسد قربانی به پزشکی قانونی، تحقیقات خود را برای یافتن حمید آغاز کردند و وقتی به خانه او رفتند، فهمیدند این مرد از زمان وقوع جنایت منزل را ترک کرده است.  درحالی‌که جست‌وجوها برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه داشت، فردی در تماس با پلیس ١١٠ خبر داد پیکرهای خونین یک مرد و یک نوزاد را در اتومبیلی خارج از شهر مشاهده کرده است.
گروهی از مأموران بعد از دریافت این گزارش، به محل اعلام‌شده رفتند و فهمیدند نوزاد جان خود را از دست داده، اما مرد جوان با اینکه خون‌ریزی شدیدی دارد، هنوز زنده است. مأموران داخل خودرو را بازرسی کردند و نامه‌ای را یافتند که مرد زخمی نوشته و در آن اعلام کرده بود شوهر خواهرش را کشته و اکنون بعد از قتل نوزاد شش‌ماهه خود قصد خودکشی دارد. این‌گونه بود که قاتل فراری شناسایی و به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد.
حمید بعد از مداوای پزشکی به زندگی بازگشت و تحت بازجویی قرار گرفت. او اتهام قتل‌ها را گردن گرفت و گفت: «من و شوهر خواهرم از سال‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم و چندبار باهم درگیر شده بودیم. روز حادثه باز هم درگیری پیش آمد البته من به‌هیچ‌وجه قصد نداشتم او را بکشم و فقط می‌خواستم زخمی‌اش کنم، اما ضربه چاقو را به‌حدی شدید وارد کردم که او جانش را از دست داد بعد از آن، درحالی‌که خیلی ترسیده بودم از محل قتل فرار کردم و به این نتیجه رسیدم که خودکشی برایم از هر چیزی بهتر است. از طرفی نگران نوزاد شش‌ماهه‌ام بودم و نمی‌خواستم یتیم بماند چون دراین‌صورت وقتی بزرگ می‌شد ناراحتی‌هایی برایش پیش می‌آمد بنابراین تصمیم گرفتم ابتدا او را بکشم و سپس خودکشی کنم برای این کار بچه‌ام را سوار ماشین کردم و به خارج از شهر رفتم. سپس او را خفه کردم و با یک چاقو شاهرگ خودم را بریدم. من هرگز گمان نمی‌کردم زنده بمانم و مرا نجات بدهند».
متهم بعد از اعتراف به جرمش، صحنه قتل‌ها را نیز بازسازی کرد. به‌این‌ترتیب تحقیقات مقدماتی به پایان رسید و این مرد روانه زندان و پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع شد.
منبع: شرق

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟