فعالیتهایی که تا این لحظه توسط مجموعه مهرآفرین انجام شده و در حال انجام است

فعالیتهایی که تا این لحظه توسط مجموعه مهرآفرین انجام شده و در حال انجام است | 0 دیدگاه | یکشنبه ۲۴,دی,۱۳۹۶ | 1278 نفر
فعالیتهایی که تا این لحظه توسط مجموعه مهرآفرین انجام شده و در حال انجام است
فعالیتهایی که تا این لحظه توسط مجموعه مهرآفرین انجام شده و در حال انجام است بطور خلاصه بشرح ذیل می باشد : 
۱- حضور مستمر و شبانه روزی مددکاران اجتماعی و داوطلبان موسسه در مناطق زلزله زده بویژه داوطلبان شعبه مهرآفرین در شهر سنندج از همان ابتدای وقوع زلزله تاکنون . 
۲- جمع آوری کمک بالغ بر چهار میلیارد تومان توسط خانواده بزرگ مهرآفرین و هزینه کرد آن در دو مرحله امدادرسانی فوری و اسکان موقت .
۳- بررسی وضعیت  مورد به مورد زلزله زدگان ( بیش از دوهزار خانواده ) توسط تیم حرفه ای مددکاری موسسه و احصاء سیصد و پنجاه و شش مورد ( خانواده ) تا این لحظه که دارای شرایط حاد و وضعیت قرمز نسبت به سایرین هستند که البته بررسی ها ادامه دارد .
۴- ساخت و تعهد ششصد کانکس در انواع مختلف که نزدیک به سیصد کانکس تحویل شده و الباقی تا اواسط بهمن ماه تحویل خواهد شد .
۵- تمرکز فعالیتهای حمایتی بعدی موسسه بر روی گروه هدف شناسایی شده که شامل مجموعه ای است از خدمات آموزشی ( ارتقاء آگاهی و مهارت ) ، مشاوره ای به ویژه روانشناسی ، بهداشتی و درمانی ، حقوقی و ایجاد فرصت های اشتغال . 
گفتنی مهرآفرین بیش از ده سال است که تجربه ارائه پکیج حمایتی تا رسیدن به مرحله توانیابی گروه هدف خود را با کادر تخصصی داشته است و براحتی از عهده این مأموریت برخواهد آمد. 
شاید این سئوال پیش آید که مثلأ در این شرایط مداخله حقوقی به چه کار می آید ؟ توضیح اینکه همانطور که پیشتر گفته شد ادامه راه ما را گزارش ها و بررسی های دقیق مددکاری تعیین خواهد کرد و طی گزارش ها مواردی بوده که نیاز به این خدمت حس می شود مثلا نمونه عینی که مواجه شده ایم  کودکی که والدین خود را در زلزله از دست داده و هم اکنون نزد عمویش هست و عمو مانع تحصیل کودک می شود که نیازمند مداخله مددکاری ، مشاوره و در صورت عدم حصول نتیجه مداخله حقوقی را می طلبد . 
بدین منظور بزودی افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی مهرآفرین در شهر سرپل ذهاب را خواهیم داشت که در متن های بعدی راجع به این مجتمع بیشتر توضیح داده خواهد شد .
:red_circle:حساب اختصاص یافته جهت کمک به زلزله زدگان کرمانشاه
:credit_card:شماره حساب
8147107665
:credit_card:شماره کارت
6104337686894997
:small_blue_diamond:بانک ملت  بنام موسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه عصر
 :small_orange_diamond:شماره گیری از طریق موبایل
*۷۳۳*۷*۳#
:credit_card:شماره شبا
IR110120020000008147107665
شماره تلفن :
۰۲۱-۳۵۲۶۰
ارائه پیشنهاد و انتقاد:
۰۲۱-۳۳۵۱۰۸۵۱-۳
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟