تجدید پیمان مهرآفرینان در مراسم پایان سال

تجدید پیمان مهرآفرینان در مراسم پایان سال | 0 دیدگاه | شنبه ۲۶,اسفند,۱۳۹۶ | 1408 نفر
تجدید پیمان مهرآفرینان در مراسم پایان سال
جشن پایان سال مهرآفرین با حضور کارکنان این موسسه و تعدادی از یاوران برگزار شد.
فاطمه دانشور، موسس و مدیرعامل مهرآفرین در این مراسم در قالب سخنانی انگیزه‌بخش با کارکنان این موسسه تجدید پیمان کرد. او خطاب به افرادی که سال‌هاست همیار و مددکار درماندگان هستند گفت:" خداوند، نگهبان جهان و پاسدار خوبی‌هاست. او از نیکی محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد توسط بدی و تاریکی از بین برود. من عمیقا معتقدم خیریه‌ها توسط خدا حمایت می‌شوند و زنده می‌مانند. با این وصف، جایگاهی که شما در آن هستید، جایگاهی مقدس است چون خداوند از آن مراقبت می‌کند."
او تٲکید کرد:"خدا در قرآن می‌گوید بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را و اگر ما امروز در قالب مهرآفرین مشغول خدمات‌رسانی هستیم به این علت است که انسان‌های شکسته‌حال و شکسته‌بال خدا را صدا می‌زنند و دست الهی به واسطه ما بندگان به کمک آنها می‌شتابد."
دانشور درباره شعار و رسالت مهرآفرین گفت:"من در بدو تٲسیس یک شعار کلی برای همه زمان‌ها طراحی کردم: هدف ما این است که هیچ انسانی تنها و درمانده نباشد. این هدف تا صدها سال آینده و زمانی که هیچ یک از ما در این جهان نیستیم، ولی مهرآفرین به رسالتش ادامه می‌دهد، پابرجا خواهد بود. شاید تعریف درماندگی در آینده دور با امروز متفاوت باشد. شاید ما در چهل پنجاه سال آینده به واسطه فعالیت موسساتی مثل مهرآفرین دیگر شاهد پدیده‌هایی مثل کودکان کار و فروش نوزادان نباشیم ولی مهرآفرین در آن روز هم به رسالت خود ادامه خواهد داد تا هیچ انسانی احساس تنهایی و درماندگی نکند."
در ابتدا و انتهای این مراسم جمعی از کودکان مهرآفرین که تحت تعلیم یاوران هنرمند قرار دارند، اجرای زنده موسیقی و تئاتر داشتند. همچنین از  یاورانی که به طرق مختلف همراه و همپای مهرآفرین بودند، تجلیل و قدردانی شد.  
از جناب آقای محمودرضا قدیریان که اجرای افتخاری این مراسم را بر عهده داشتند، صمیمانه سپاسگزاریم. همچنین از فرهنگسرای اخلاق بابت در اختیار گذاشتن سالن، ممنون و متشکریم. 

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟