جشن تولد هیجان‌انگیز برای کودکان تابستانی مهرآفرین

جشن تولد هیجان‌انگیز برای کودکان تابستانی مهرآفرین | 0 دیدگاه | شنبه ۲۰,مرداد,۱۳۹۷ | 1300 نفر
جشن تولد هیجان‌انگیز برای کودکان تابستانی مهرآفرین
با حمایت مالی ۸ یاور و در یکی از روزهای گرم مرداد ماه، برای ۱۵۰ کودک تابستانیِ مهرآفرین، جشن تولدی زیبا و باشکوه برگزار شد. بچه‌ها یی که  به همراه  مادرانشان به این جشن دعوت شده بودند ، در بدو ورود به سرای محله زرگنده با بازیها و سرگرمی‌های متنوعی از جمله اریگامی، لیوان چینی، نقاشی روی دیوار و مسابقه اعصاب سنج روبرو شدند. آموزش بادکنک آرایی و بازی‌های عروسکی هم بخشی از استقبال گرم میزبانان از کودکان بود. آنها در حالی که با جیغ‌های شادمانه مشغول بازی بودند، با شیرینی و شربت مورد پذیرایی قرار گرفتند. 
بعد از ساعتی بازی و شیطنت، بچه‌ها به سالن اصلی مراسم هدایت شدند. خاله باران با مهربانی و شادی فروان به استقبالشان آمد و خرس عروسکی همراهش بسیار مورد توجه بچه‌ها واقع شد. اجرای مسابقات فکاهی همراه با جایزه برای برندگان و آوازخوانی بخشی از برنامه‌ای بود که خاله باران برای بچه‌ها تدارک دیده بود. 
در این مراسم همچنین با کمک یکی از یاوران مهرآفرین که روانشناس است،  تئاتری برای بچه‌ها به نمایش گذاشته شد که به دختران و پسران در قالب نمایش و داستان، قانون‌های امنیت بدن را آموزش می‌داد. 
در پایان این جشن،  تعدادی از بچه‌های کوچکتر به نمایندگی از بقیه، شمع کیک تولد را فوت کردند و پس از دریافت هدایا، از آنها با کیک، میوه و شام پذیرایی شد. به هر کدام از کودکان برای زیباتر شدن خاطره‌شان بادکنکی هم هدیه داده شد. از  تمام یاوران عزیزی که در این مراسم زیبا و به یاد ماندنی نقش داشتند، صمیمانه قدردان و سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟