كودكان عضو كانون نخبگان طلايي ايران ، ساختمان جديد خود را طراحي كردند

كودكان عضو كانون نخبگان طلايي ايران ، ساختمان جديد خود را طراحي كردند | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۳۰,اردیبهشت,۱۳۹۵ | 1072 نفر
كودكان عضو كانون نخبگان طلايي ايران ، ساختمان جديد خود را طراحي كردند
گفتني  است خلق اين كانون پروژه مشترك موسسه نيكوكاري مهرآفرين و شركت گلديران و ال جي ( پروژه مسئوليت اجتماعي ) با هدف شناسايي و پرورش استعدادهاي درخشان از بين كودكان كم برخوردار مي باشد.
گردهمایی‌ دوستانه‌ای با حضور 45 نفر از اعضای کانون نخبگان طلایی ایران در محل ساختمان جدید این کانون برگزار شد. هدف از این گردهمایی، مشارکت فعال کودکان و نوجوانان عضو گلد کیز، در تجهیز و طراحی ساختمان آموزشی جدید این کانون بود.
در این گردهمایی که با حضور نمایندگانی از مهرآفرین، گلدیران و ال‌جی و همچنین گروهی از طراحان داخلی برگزار شد، به بچه‌ها توضیح داده شد که قرار است این ساختمان 3طبقه از این به بعد محل جدید برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌های آن‌ها، و در نتیجه خانه دومشان باشد. پس باید در این فضا احساس راحتی و آرامش کنند. برای تقویت احساس تعلق خاطر و مسئولیت نسبت به ساختمان جدید، از بچه‌ها خواسته شد هر پیشنهاد و نظری در جهت بهبود فضا دارند به طراحان ارائه دهند. گروهی ازاعضا پیشنهاداتشان را نوشتند و تعدادی دیگر که شامل بچه‌های کوچک‌تر می‌شد، ایده‌آل‌هایشان را در قالب نقاشی و طراحی ارائه کردند. ایده‌هایی مانند عوض کردن رنگ دیوارها، تغییر پرده‌ها و اضافه کردن حوض به فضای آموزشگاه، برخی از پیشنهادات جالب توجه بچه‌ها در این نظرخواهی بود.

گزارش تصویری

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟