دو پیروزی پی در پی برای ستارگان فوتسال مهرآفرین

دو پیروزی پی در پی برای ستارگان فوتسال مهرآفرین | 0 دیدگاه | سه شنبه ۰۹,اسفند,۱۳۹۰ | 1489 نفر

 

تیم فوتسال مهرآفرین روز پنجشنبه 29 دی به مصاف تیم فوتسال گروه سازهای بادی سینا ذکائیان رفت و موفق به شکست این تیم شد. این دیدار در چارچوب یک سری مسابقات چهار جانبه با شرکت تیم فوتسال مهرآفرین، تیم سازهای بادی سینا ذکائیان، تیم سیاحان سپهر آسیا و یک تیم دیگر برگزار شد. دو تیم در باشگاه شاهین ، محل تمرین تیم فوتسال مهرآفرین به مصاف یکدیگر رفتند و بیش از 50 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.در دقیقه 10 بازی تیم فوتسال مهرآفرین که با ترکیب اولیه بازیکنان جوان تر خود به میدان رفته بود، با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما کمی بعد تیم سازهای بادی، بازی را به تساوی کشاند. دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی 3-3 به رختکن رفتند. گل دوم مهرآفرین با یک شوت زیبا به ثمر رسید که تماشاگران را به هیجان آورد. تیم مهرآفرین نیمه دوم با ترکیبی از بازیکنان با تجربه تر و تکنیکی خود به زمین رفت و بازی زیباتری نسبت به نیمه اول از خود ارائه داد به طوری که در اکثر دقایق این نیمه با اختلاف بیش از یک گل از حریف خود پیش بود. در نهایت بازی با نتیجه 8 – 6 به نفع تیم مهرآفرین به پایان رسید.

صحبت های مهدی شریفی و مهام تهرانی مربیان تیم فوتسال مهرآفرین پس از پایان بازی:

امروز ما بازی را بردیم و تماشاگران لذت بردند، اما بچه های تیم 30 درصد آن چه در تمرینات بودند را ارائه دادند. دلیل آن هم  تعطیلی یک ماهه تمرینات به خاطر امتحانات بود و چند بازیکن هم سرما خورده بودند که روی کیفیت بازی بچه ها اثر نامطلوب گذاشت. همچنین حضور تماشاگران پر تعداد برای تماشای این دیدار باعث ایجاد استرس در بین بعضی بازیکنان شد و عده ای از آنها به هیچ عنوان مثل همیشه نبودند. ما ترکیب اولیه را طوری چیدیم که کار انگیزشی روی بعضی از بچه ها داشته باشیم و شما دیدید که برای مثال شماره 11 ما با وجود ریز نقش بودن و سن کم چه قدر خوب ظاهر شد و یا شماره 8 چه قدر موثر بازی کرد. ترکیب نیمه دوم در واقع ترکیب ایده آل ما بود که همان طور که دیدید با دو، سه گل از تیم مقابل جلو افتادیم. تیم سازهای بادی هم بازیکنان خوبی داشت و این دیدار محک خوبی برای بچه های ما بود. امیدواریم در بازی های بعدی، هم بچه ها بازی زیباتری را ارئه دهند و هم تماشاگران بیشتری برای تماشای دیدار به سالن بیایند.

باسپاس از گروه هنرمند سینا ذکائیان  برای حضور در این دیدار

بازی دوم

تیم فوتسال مهرآفرین - سیاحان سپهر آسیا

روز پنجشنبه 6 بهمن بچه های تیم فوتسال مهرآفرین به مصاف تیم سیاحان سپهر آسیا (بزرگ ترین حامی مالی مهرآفرین) رفتند که این دیدار با نتیجه 10 بر 2 به سود تیم مهرآفرین خاتمه یافت. تیم مهرآفرین 8 گل در نیمه اول و 2گل در نیمه دوم به ثمر رساند و گل های تیم سپهر آسیا نیز در نیمه دوم به ثمر رسید. تعدادی از یاوران موسسه و اعضای گروه جوانان و همچنین کارکنان موسسه ین دیدار را از نزدیک تماشا کردند. تیم مهرآفرین در دیدار به مصاف تیم هنرمندان می رود.

 

  • فوتسال مهرآفرین
  • سینا ذکائیان
  • سازهای بادی
  • باشگاه شاهین
  • بخوانید مهرآفرینی شوید

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟