قرص ماه صورتش باز هم خواهد درخشید

قرص ماه صورتش باز هم خواهد درخشید | 0 دیدگاه | سه شنبه ۰۹,اسفند,۱۳۹۰ | 1686 نفر

 

اولین عمل جراحی صورت مبینا انجام شد

چندی پیش خبری از یک مبینای دیگر داشتیم که به شدت نیاز به کمک داشت.

وی متولد1384 فرزند دوم خانواده اي چهار نفره از وضعيت اقتصادي مساعدي برخوردار نبوده و در شرايط بسيار سخت زندگي مي كردند.

اواخر سال 87 در زماني كه اوج اعتياد پدر به ترياك و بيكاري بود، مادر بار مسئوليت زندگي را به تنهايي به دوش گرفت و با انجام كارهاي خدماتي هزينه هاي زندگي را تأمين مي كرد.

در همين اوضاع بود كه مبينا دچار يك سرماخوردگي سخت و طولاني مدت و سپس تغيير چهره شد، تغيير چهره ابتدا بسيار كم و نامحسوس بود اما هرچه زمان مي گذشت مشهودتر مي شد.

تا اينكه اكنون چشم راست كودك كاملا بازمانده و حتي شب ها هنگام خواب براي جلوگيري از نابينا شدن چشم وي مادر چشم مبينا را با چسب بسته نگه مي دارد.

مراجعه به پزشكان شروع شد، هر پزشكي نظر خاصي داشت، درمان داروئي و فیزیوتراپی هيچ تأثيري نداشت تا اينكه بعد از سه سال نظرسنجي، تشخيص نهائي داده شد" فلج بل".

تنها راه درمان، جراحي ، آن هم در دو مرحله با فاصله 8 ماه بود ، هزينه جراحي اول سه ميليون و پانصد هزار تومان  و هزینه جراحي دوم پنج ميليون تومان بود.

اما در كنار اين اتفاقات ناگوار شايد به خواست خدا و به خاطر دل كوچك مبينا بود كه دل پدر به رحم آمد و اعتيادش را ترك كرد، اكنون وي با موتور مسافر كشي مي كند و به سختي هزينه هاي اوليه زندگي را مي پردازد.

این مطلب در قسمت نگذاریم خاموش شوند در وبسایت مهرآفرین قرار گرفت تا نیکوکاران با آگاهی از سرگذشت مبینا برای تامین هزینه های عمل، وی و خانواده اش را یاری کنند.

و اما بعد :

با یاری یاوران و نیکوکاران هزینه جراحی اول صورت مبینا تامین شد. مبینا در بیمارستان بستری و عمل جراحی روی صورت او انجام شد. مبینا در حال حاضر دوران نقاحت را می گذراند. در حال حاضر صورت او از نظر ظاهری وضعیت مطلوب تری پیدا کرده، حس برخی قسمت ها که کاملا از دست رفته بود دوباره به دست آمده است. مبینای کوچک در حال حاضر در انتظار عمل جراحی دوم است که چند ماه دیگر انجام می شود. مبینا در رویای دیدن دوباره ی صورت زیبایش در آینه است و خانواده اش امید به یاری دوباره نیکوکاران دارند.

 

  • نگذاریم خاموش شوند
  • یاری شده
  • کودک
  • دختر
  • عمل جراحی چشم

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟