ستارگان مهرآفرين ، مقابل بزرگان پارس خودرو

ستارگان مهرآفرين ، مقابل بزرگان پارس خودرو | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۹,آذر,۱۳۸۹ | 1247 نفر

نوجوانان تيم فوتسال مهرآفرين هفته پيش در يک رقابت نفس گير شرکت کردند و با وجود اين که متحمل يک شکست خفيف شدند، اما بازي بسيار خوبي را انجام دادند و تجربيات مفيدي  اندوختند.
پيش از بازي نيز مشکلاتي براي  رسيدن به محل بازي و همچنين ورود به زمين بازي براي بچه هاي  مهرآفرين به وجود آمد که موجب اندکي خستگي و تحليل رفتن توان فيزيکي آن ها شد اما با اين همه، بازيکنان با تمام قوا بازي کردند.
حريف تيم مهرآفرين ، تيم بزرگسالان پارس خودرو بود که يک تيم حرفه اي محسوب مي شود . حرفه بازيکنان اين تيم فوتسال است و حرفه اي وهماهنگ بودن اعضاي اين تيم پيش از بازي ، از گرم کردن آن ها نيز مشخص بود.
در ابتدا بازيکنان تحت تاثير سالن مجهز تيم ميزبان و بازيکنان حرفه اي قرار گرفته بودند اما با صحبت هاي مربيان به خود آمدند و موفق شدند که در نيمه اول ، دروازه حريف را توسط اسماعيل رباط جزي باز کنند. تيم پارس خودرو که بازي را ساده گرفته بود بعد از دريافت گل اول، به آب و آتش زد و حملاتي پياپي را براي باز کردن دروازه مهرآفرين انجام داد، اما با سيستم دفاع زنجيره اي مهرآفرين و همچنين درخشش دروازه بان مهرآفرين ( که به علت مصدوميت دروازه بان اول از ناحيه مچ دست، از دروازه بان ذخيره استفاده شده بود) ، نتوانستند توپي را وارد دروازه اين تيم کنند. تيم مهرآفرين نيز روي ضد حملات ، موقعيت هاي زيادي را روي دروازه تيم پارس خودرو خلق کرد، اما موفق به باز کردن مجدد دروازه حريف نشد. بازي نفس گير و سراسر هيجان دو تيم در نيمه دوم نيز ادامه داشت تا اين که تيم پارس خودرو موفق به گشودن دروازه مهرآفرين شد و بازي را به تساوي کشاند. کمتر از دودقيقه مانده به پايان بازي روي يک ضربه کرنر و عدم تمرکز مدافعان و دروازه بان ، مهرآفرين گل دوم را نيز دريافت کرد و علي رغم شايستگي اين  تيم بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.
صحبت هاي مربيان تيم مهرآفرين پس از پايان بازي :
بچه ها بازي خيلي خوبي انجام دادند، تيم پارس خودرو يک تيم حرفه اي است که در رده بزرگسالان بازي مي کند. شرايط حرفه اي اين بازي تجربه ي بسيار خوبي براي بچه هاي ما بود. تعداي از بازيکنان ما زير 16 سال بودند اما ما به خاطر ايجاد انگيزه از آن ها استفاده کرديم.  اين مسابقه اولين بازي بود که بچه هاي ما شکست را پذيرا شدند و اين به دليل حرفه اي بودن پارس خودرو و شرايط نابرابر دو تيم به خصوص از لحاظ فيزيک بدني براي ما دور از انتظار نبود. اما مي خواستيم که  بچه ها شکست را نيز مقابل يک تيم بزرگ تجربه  کنند. اين مسابقات براي بچه ها درس زندگي است براي اينکه ظرفيت شکست را داشته باشند. متوجه مي شوند ، همان طور که امروز در فوتسال خوب بازي کردند و باختند در زندگي نيز علي رغم تلاش زياد، ممکن است به نتيجه دلخواه نرسند اما نبايد نا اميد شوند و لازم است همواره براي رسيدن به هدف تلاش کنند.
در حاشيه مسابقه:
تفاوت محسوس فيزيکي نوجوانان مهرآفرين با بازيکنان بزرگسال پارس خودرو به خصوص در نبردهاي نزديک و رودررو از نکات جالب توجه مسابقه بود.
در اکثر لحظات بازي نيمکت تيم پارس خودرو در جنب و جوش و اضطراب بود و مدام بازيکنان خود را تشويق به حمله براي زدن گل به مهرآفرين مي کردند.
پيش از آغاز مسابقه بازيکنان پارس خودرو با لطف و دلسوزي با بچه هاي تيم مهرآفرين خوش و بش کردند اما در پايان بازي با تحسين با بچه ها دست دادند ، از بازي خوبشان تقدير کردند وبه هرکدام نيز يک دست از لباس هاي پارس خودرو را اهدا کردند.

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟