افطاری بزرگ یاور مهرآفرین در کرمان/ این مرد همیشه کنار بچه‌هاست

افطاری بزرگ یاور مهرآفرین در کرمان/ این مرد همیشه کنار بچه‌هاست | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۳,خرداد,۱۳۹۸ | 455 نفر
افطاری بزرگ یاور مهرآفرین در کرمان/ این مرد همیشه کنار بچه‌هاست
محمدرضا انتظاری یکی از یاوران قدیمی شعبه کرمان مهرآفرین، در ضیافت افطاری ۵۶۰ نفر از کودکان و مادران، یعنی تمام مددجویان این شعبه را میهمان کرد.
شعبه کرمان مهرآفرین در طول ماه رمضان به طور متوسط یک شب در میان به همت یاوران خود پذیرای گروه‌های مختلف کودکان تحت پوشش خود بوده است که یکی از بزرگترین افطاری‌های این ماه توسط محمدرضا انتظاری، مدیرعامل فرش الماس کویر و در رستوران الماس کویر برگزار شد.
 ۵۶۰ مادر و کودک در این ضیافت افطار به بهترین شکل مورد پذیرایی قرار گرفتند. به گفته نیره ولندیاری مدیر شعبه کرمان، این یاور از سال تٲسیس دفتر مهرآفرین در کرمان کنار بچه‌ها بوده و هربار از او درخواست یاری شده، جواب مثبت داده است. او علاقه فراوانی به کودکان مهرآفرین دارد و با وجود مشغله فراوان همیشه در قبال سرنوشت این بچه‌ها احساس مسئولیت است.
منیره اسلام‌پور، همسر آقای انتظاری نیز یکی از فعال‌ترین یاوران شعبه کرمان است که از جانب همسرش پیگیر فعالیت‌های مددکاران به خصوص در خانه‌های مهر است تا هرکجا نیاز به کمک باشد، آستین خیرشان را بالا بزنند.
شعبه کرمان مهرآفرین شامل چهار بخش مجزاست به این ترتیب: ۱- مرکز زنان با تمرکز زنان و کودکان بدسرپرست  
۲- مرکز زنان معتاد
۳- ندای مهر(مرکز حمایت‌های روانی و اجتماعی دختران خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست)
۳- خانه مهر یا همان مرکز شبه خانواده
آقای انتظاری و خانواده‌اش به ساخت و تجهیز خانه‌های مهر کمک شایان توجهی کرده‌اند. او همراه همسر، فرزندان و برادرش در مجلس گلریزانی که مدتی پیش برای تٲسیس خانه مهر برگزار شد شرکت و هریک جداگانه کمک های خود را اهدا کردند.  مادر محمدرضا انتظاری در این مراسم حلقه ازدواجش را به مهرآفرین هدیه کرد.
از محمدرضا انتظاری و خانواده محترم ایشان به خاطر حضور همیشگی و پرمهرشان در کنار مادران و کودکان بی‌پناه، صمیمانه قدردان و سپاسگزاریم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟