سفیر یار مهرآفرین : با شما به لبخند خدا می رسم.

سفیر یار مهرآفرین : با شما به لبخند خدا می رسم. | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۰,آبان,۱۳۸۹ | 1607 نفر
سفیر یار مهرآفرین : با شما به لبخند خدا می رسم.
سفیر یار مهرآفرین : با شما به لبخند خدا می رسم.

کنسرت بزرگ رضا صادقی ، سفیر یار حوزه موسیقی مهرآفرین 6 آبان در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد و به مدت 3 شب ادامه خواهد داشت.
موسسه مهرآفرین نیز در این 3 شب در میان هواداران رضا صادقی حضور دارد و  غرفه ای جهت معرفی مهرآفرین ، توزیع بروشورها ، نشریه و .... در اختیار این موسسه قرار گرفته است.
در اولین سانس اجرا، رضا صادقی در ابتدای برنامه یادی از شهدا و جانبازان کرد و در ادامه یاد هنرمندان رفته و استادانی مانند پرویز مشکاتی ، بابک بیات ، ناصر عبداللهی و خسرو شکیبایی را گرامی داشت.
این کنسرت بزرگ با حضور یک ارکستر lمتشکل از تعداد زیادی نوازنده  به رهبری بهنام ابطحی اجرا شد.رضا صادقی در این کنسرت قطعات«خدارو چه دیدی ، به تو مدیونم ، جادو ، آغوش تو و مرگ و زندگی » را از البوم «یکی بود و یکی نبود» و قطعاتی از آلبوم « وایسا دنیا  » و  ترانه های قدیمی « تو با منی » را به همراه چندین و چند قطعه دیگر اجرا کرد. ترانه «خدارو چه دیدی»  تنها با همراهی معین راهبر و پیام تونی اجرا شد. از نکات جالب توجه همه کنسرت های رضا صادقی که در این کنسرت هم دیده می شد همراهی همه حاضرین در خواندن شعرها با رضا صادقی بود (به خصوص هنگام خواند ترانه تو با منی )  که حس زیبایی در سالن بوجود می اورد.
رضا صادقی که مهربانی ، خونگرمی و مردمی بودنش از عوامل محبوبیت او محسوب می شود ، در میان برنامه با همان مهربانی همیشگی خطاب به هوادارانش گفت : من با شما به لبخند خدا می رسم. لبخند خدا در این جا جاری است.
رضا صادقی همچنین اضافه کرد : من سه ستاره به روی سینه دارم که همیشه به آن افتخار می کنم
اول این که یک ایرانی اصیل هستم و هرجای دنیا باشم یک ایرانی خواهم ماند.
دوم این که دوستان خوب و مهربان و صبوری مثل شما دارم.
سوم این که یک جوان سیاه سوخته بندر عباسی هستم و به آن افتخار می کنم.
در این قسمت رضا صادقی از مرتضی کریمی نوازنده عود از جنوب ایران دعوت کرد تا برای تک نوازی به روی صحنه حاضر شود. و پس از آن یک آهنگ جنوبی زیبا را نیز با همراهی گروه ارکستر اجرا کرد که شور و هیجان را در حاضران پدید آورد.
بخش زیبای دیگری که مورد توجه حضار قرار گرفت اجرای دو نفره همایون نصیری (نوازنده ی تومبا) و بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و نوازنده ی جاز) در میان برنامه بود.
در انتهای برنامه سفیر یار مهر آفرین گفت :
خداوند این سعادت را به من داد تا با مجموعه ی مهرآفرین آشنا شوم. موسسه ای که روی آموزش کودکان تاکید زیادی دارد و یک بانوی مهربان ایرانی به نام خانم دانشور گرداننده آن است. من خیلی متاسف شدم وقتی فهمیدم عده زیادی از کودکان سرزمین ما هستند که خواندن و نوشتن نمی دانند و یا به علل مختلف از تحصیل باز می مانند. دوست دارم با کمک شما کاری کنیم که حداقل نصف آن ها وقتی آهنگ مرا گوش می کنند و دوست دارند بتوانند آهنگ درخواستی خود را بنویسند. از شما می خواهم هر جور کمکی که می توانید چه مادی ، چه فرهنگی ، چه فکری در حق آن ها انجام دهید. حتی با همه ی قلب عاشق و یک رنگی مشکی برای آن ها دعا کنید تا روزی برسد که آن ها وقتی به کنسرت من می آیند به شما بگویند : شما به ما کمک کردید تا ما آهنگ های درخواستی خود را بنویسیم.

امیدوارم همه ما این را یاد بگیریم که همه بچه ها هدایایی از جانب خداوند هستند و ما هرگز به خاطر دست کثیف یا ظاهر ژولیده ی یک کودک بی تفاوت یا با تحقیر از کنار آن ها گذر نکنیم.

  • رضا صادقی
  • کنسرت

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟