سالگرد پر کشیدن آوا، جشن بچه‌های مهرآفرین شد

سالگرد پر کشیدن آوا، جشن بچه‌های مهرآفرین شد | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۰,خرداد,۱۳۹۸ | 847 نفر
سالگرد پر کشیدن آوا، جشن بچه‌های مهرآفرین شد
یکی از یاوران مهرآفرین که یک سال قبل دختر کوچکش را از دست داده، در سالروز فوت فرزندش برای پنجاه نفر از کودکان مهرآفرین جشن گرفت. غزاله صادقی مادر آوا درباره این که به جای مراسم سالگرد، جشنی برای بچه‌ها را ترجیح داده می‌گوید:"می‌خواستم به جای مراسم گریه و زاری که روح بچه‌ام بیشتر اذیت شود، با این جشن روح او را شاد کنم. آخر آوا بچه شادی بود، به موسیقی علاقه داشت و همیشه با شنیدن موسیقی شروع به دست زدن می‌کرد."
پدر و مادر آوا یک سال پیش به علت ضربان قلب ناشی از کمبود آهن او را نزد پزشک بردند. شخصی که در داروخانه کار می‌کرد داروی اشتباهی به آنها تحویل داد و آوا به محض مصرف دارو، در عرض چند دقیقه دچار ایست قلبی شد. وقتی او را به بیمارستان رساندند بدن کوچکش بی‌جان بود. آوا در زمان مرگ یک سال و نیم بیشتر نداشت و این اتفاق خانواده‌اش را در شوک بزرگی فرو برد.
مادر آوا می‌گوید:"در قطعه کودکان بهشت زهرا، با مادرهای دیگری که بچه‌هایشان را از دست داده‌اند آشنا شدم. یکی از مادرها مهرآفرین را به من معرفی کرد و گفت اگر دوست داری کاری برای بچه‌های تحت پوشش این خیریه انجام بده. خوشحالم که این جشن را برگزار کردم. احساس می‌کردم آوا هم آنجا حضور دارد و از شادی بچه‌ها خوشحال است."
در این جشن بعد از اجرای برنامه و مسابقه، پخش موسیقی‌های شاد و انجام بازی‌های متعدد، از بچه‌ها با پک خوراکی و ناهار پذیرایی شد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟