سفیران مهرآفرین : با تمام توان در کنار مهرآفرین خواهیم بود

سفیران مهرآفرین : با تمام توان در کنار مهرآفرین خواهیم بود | 0 دیدگاه | دوشنبه ۱۸,مرداد,۱۳۸۹ | 1316 نفر
سفیران مهرآفرین : با تمام توان در کنار مهرآفرین خواهیم بود
سفیران مهرآفرین : با تمام توان در کنار مهرآفرین خواهیم بود

سفیر و سفیریاران  نیکوکاری مهرآفرین در نشستي با مدیرعامل و مدیر فرهنگی هنری مهرآفرين گفتند :

با همه توان در كنار مهرآفرين خواهيم بود

سفیر و سفیریاران نیکوکاری مهرآفرین روز شنبه شانزدهم مرداد ماه 1389 و طی نشستی با مدیرعامل موسسه درباره چگونگی فعاليت هاي خود و از جمله نحوه کمک به کودکان بد سرپرست و بي سرپرست و همچنين زنان خود سرپرست و بدسرپرست به تبادل نظر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی موسسه نیکوکاری مهرآفرین ، در این ديدار ، هر چهار نماينده مردمي مهرآفرين ؛ «فاطمه معتمدآریا» سفیر دائمي ، «رضا صادقی» ،  «مریلا زارعی» و جهان‌پهلوان «هادی ساعی» سفیریاران مهرآفرين حضور داشتند ؛ و با «فاطمه دانشور» مدیرعامل و مدیر فرهنگی هنری مهرآفرین به گفت و گو در باره كارهاي آتي موسسه و اجراي تك تك  برنامه هاي در پيش رو پرداختند ؛  و بر اجراي جدي تر برنامه هاي فرهنگي تاكيد داشتند.
در ابتدای این نشست «فاطمه دانشور» مدیر عامل موسسه با ذکر این مطلب که «کودکان بد والدین» و «زنان بد سرپرست» دو قشر فراموش شده در جامعه هستند، تاکید کرد؛ موسسه مهرآفرین همانند خیریه‌هاي ديگر عمل نخواهد کرد و هدف اصلی‌اش در گام اول ، فرهنگ‌سازی و زدودن  «احساس فقر» و حفظ و ایجاد «عزت نفس» این قشر از جامعه است و به همین دلیل در عنوان موسسه ، به جای واژه خیریه از عنوان «نیکوکاری» استفاده می‌کند . دانشور گفت : انجام كارهاي خيريه فقط يكي از اهداف ماست ، ما جغرافياي بزرگتري از انجام و به سامان رساندن امور نيكوكاري را در چشم انداز كارهاي خود داريم و در اين مسير به دليل عهدي كه با حافظ و نگاهبان اصلي مهرآفرين بسته ايم ، از هيچ كوششي فرو گذار نخواهيم بود .
وی در ادامه ، با اشاره به این موضوع که برخی به دلیل عدم آگاهی‌ها از قوانین و چگونگی فعالیت‌های این گونه موسسات ، به اخبار نادرست و شایعه‌های بی اساس دامن می‌زنند ،گفت: به ‌رغم همه نامهربانی‌ها ، ما دست از تلاش برنداشته ايم ؛ و ايمان داريم که جامعه ایرانی از طریق همین فرهنگسازی ها و فعالیت‌های موسسه در آینده ، سرفرازتر و سربلندتر از اکنون خواهد بود .

مدیرعامل موسسه نیکوکاری مهرآفرین همچنین به نقش موثر و پررنگ «فاطمه معتمدآریا» در جذب یاوران برای 2200کودکی که تحت حمایت اين موسسه هستند نیز اشاره کرد و گفت: شما می‌توانید به دلیل محبوبیتی که میان مردم سرزمين مان ایران دارید ، نقشی موثرتر در حوزه فرهنگ‌سازی این جامعه ايفا كنيد ؛ و ما هم موظف تر از قبل و با تواني مضاعف به افق ها بينديشيم و فكر كنيم و كار كنيم ، براي آمدن روزي كه هيچ كس احساس بي پشتوانگي نكند و بداند كه هميشه دري برايش باز است و آن ،درهايي است كه به اراده و لطف مهرآفرين بزرگ گشوده شده ، و حداقل اين كه ، در اين شرايط و در اين موسسه با كوشش شما و جديت اعضاي مهرآفرين ،هميشه  ما در پي جذب و كمك به افراد نيازمند خواهيم بود .

در ادامه این نشست ، همچنین «رضا صادقی»،«مریلا زارعی» و جهان‌پهلوان «هادی ساعی» به بیان پیشنهاد‌های خود برای عملیاتی شدن کمک‌های خود در این مسیر پرداختند ؛ و آمادگي خود را براي سفر به نقاط محروم ، كمك رساني به كساني كه در مناطقي از كشور نياز به دستگيري دارند و شكل گيري و ساخت اماكن فرهنگي و از جمله مدرسه سازي براي بچه هاي خيابان و ... اعلام كردند .
بر اساس اين گزارش بزودي كلنگ اولين زمين اهدايي به موسسه مهرآفرين در شهر فرهنگي تبريز زمين خواهد خورد و سفيران مهرآفرين اعلام آمادگي كردند كه با همه توان در كنار احداث اولين مجموعه فرهنگي و بهزيستي مهرآفرين خواهند بود .   

  • رضا صادقی
  • هادی ساعی
  • مریلا زارعی
  • فاطمه معتمد آریا
  • نشست مشترک
  • زمین اهدایی
  • اماکن فرهنگی

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟