نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

کمک به تشخیص بیماری ناشناخته‌ بهاره

کمک به تشخیص بیماری ناشناخته‌ بهاره

وضعیت کمپین

150000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
150000000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=15000000 - $amount_help=15000000 - $percent=1 -

100 %

218

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

کمک به تشخیص بیماری ناشناخته‌ بهاره

بهاره یک سال پیش با بیماری ژنتیکی ناشناخته‌ای متولد شد. زیر چشم‌های این کودک گود و بدنش بی‌حال است، گریه بی‌صدا دارد و نمی‌تواند دست و پایش را خوب تکان دهد. پزشکان می‌گویند بیماری بهاره یک بیماری متابولیک است که زمینه ژنتیک دارد ولی هنوز نتوانسته‌اند تشخیص قاطعی روی این علائم بگذارند.
بهاره مدتی قبل در بیمارستان بستری شد و تمام آزمایش‌های لازم را از او گرفتند اما بیماری بهاره با هیچ‌یک از بیماری‌های ژنتیکی قابل تشخیص در آن آزمایش‌ها مطابقت نداشت. این آزمایش‌ها حدود ۲۰ میلیون تومان برای خانواده بهاره هزینه داشت. پدر او کارگر و مادرش خانه‌دار است و بهاره تنها فرزند این خانواده است. آنها توان تهیه مبلغی دیگر را جهت درمان کودکشان ندارند و از این که شاهد درد و رنج مداوم او هستند، عذاب می‌کشند.
از سوی دیگر تا زمانی که نوع بیماری بهاره به صورت دقیق مشخص نشود، امکان درمان او وجود ندارد. پزشکان می‌گویند تنها راه باقی‌مانده جهت تشخیص بیماری این کودک، گرفتن آزمایش جدیدی از او و فرستادن این آزمایش به آلمان است. این کار حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه دارد. از یاوران عزیز مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تٲمین این مبلغ یاری کنند تا از رنج‌های تن کوچک و نحیف بهاره کاسته شود.

آینده بهاره چه شد؟

آزمایش‌های بهاره به آلمان ارسال شد

آزمایش‌های بهاره به آلمان ارسال شد

دوشنبه ۱۱,آذر,۱۳۹۸ | 825 نفر

آزمایش‌های پزشکی بهاره کوچولو که مبتلا به بیماری ژنتیک ناشناخته‌ایست با حما . . .