رضای کوچک آسمانی شد

رضای کوچک آسمانی شد | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۱۱,مهر,۱۳۹۸ | 1577 نفر
رضای کوچک آسمانی شد
با وجود تلاش‌های پزشکان و حمایت‌های بی‌دریغ خیرین، رضا در آستانه تولد هفت سالگی خود با یک زندگی سرتاسر درد و رنج خداحافظی کرد.
رضا از مددجویان شعبه کرمان مبتلا به عفونت روده‌ای و نقص در ایمنی بدن بود. چند ماه پیش، زمانی که مهرآفرین از شرایط بحرانی این کودک باخبر شد، با کمک یاوران خود هزینه‌های درمانی او را بر عهده گرفت. رضا همراه مادرش و به هزینه مهرآفرین به تهران سفر کرد و ۳ دوره در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد. به گفته پزشکان او باید به طور ماهیانه تحت معاینه قرار می‌گرفت و داروهایش تغییر می‌کرد. اما در آخرین دوره با وجود تلاش تیم پزشکی، بدن رضا هرگونه دارو و مواد غذایی را پس زد و در نهایت در بخش آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری، جسم کوچکِ رنج‌دیده خویش را ترک کرد.
از تمام یاورانی که با عشق و مهربانی از این کودک تا آخرین لحظه زندگی‌اش حمایت کردند، قدردان و سپاسگزاریم. کمترین فایده این کمک‌ها این بود که اکنون والدین رضا با این رنج دست به گریبان نیستند که کاش می‌توانستند برای درمان او اقدامی انجام دهند، چرا که با کمک مهرآفرین، هرگونه اقدام ضروری برای نجات جان این کودک انجام گرفت. با این وجود گاه مشیت الهی به چیزی حکم می‌کند که ما از مقابله با آن ناتوانیم.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟