نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

۵ پسر یک خانواده در معرض نارسایی کلیه و کبد

۵ پسر یک خانواده در معرض نارسایی کلیه و کبد

وضعیت کمپین

120000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
190992160
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=12000000 - $amount_help=19099216 - $percent=1.5916013333333 -

159 %

189

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

۵ پسر یک خانواده در معرض نارسایی کلیه و کبد

خانواده5 فرزندی از مددجویان واحد کودکان کار و خیابان مهرآفرین است. ‌هر ۵ پسر این خانواده با نقص ژنتیکی primary hyper oxaluriaمتولد شده‌اند که سبب شده عملکرد کلیه آنها با وجود مصرف روزانه دارو (حدود ۱۰ قرص) بسیار کم شود. 
از طرفی به خاطر مصرف زیاد داروها، کبد آنها نیز دچار مشکل شده و ممکن است در آینده نزدیک نیازمند پیوند کبد باشند.
برادر بزرگتر در اثر ابتلا به همین بیماری فوت کرده و حالا ۵ پسر دیگر با نام‌های فرهاد ۱۹ ساله، فرزاد ۱۶، بهزاد ۱۳، مهرشاد ۱۰ و فرشاد ۷ ساله در معرض خطر هستند. 
پدر خانواده از کار افتاده و به علت ابتلا به آسم شدید قادر به زندگی در تهران نیست. او در بوشهر در منزل خواهر خود سکونت دارد. مادر هم به علت درمان و چکاپ ماهانه فرزندانش مجبور به اقامت در تهران شده است. زندگی این مادر و پنج فرزند بیمارش به سختی می‌گذرد. تمام هزینه‌های زندگی، از جمله اجاره خانه و هزینه‌های دائمی درمان ( ماهانه حدود ۸۰۰ هزار تومان) با کار فرهاد پسر بزرگتر و دستفروشی فرزاد ۱۶ ساله تامین می‌شود. کودکان خانواده به دلیل نداشتن تغذیه مناسب، از نظر جسمی به شدت ضعیف هستند.
از یاوران گرامی مهرآفرین خواهشمندیم ما را در تٲمین هزینه‌های درمانی پسران و کمک به پرداخت مبلغ اجاره خانه این خانواده یاری کنند. مبلغی که برای چند ماه درمان و سایر هزینه های ضروری این خانواده برآورد شده ۱۲ میلیون تومان است.
پنج برادر تحت درمان

پنج برادر تحت درمان

یکشنبه ۲۰,بهمن,۱۳۹۸ | 1122 نفر

برادران اخدی با کمک‌های یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند.این پنج برادر . . .