توزیع بیش از ۴۰۰ بسته آموزشی بین کودکان كار و خيابان

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته آموزشی بین کودکان كار و خيابان | 0 دیدگاه | یکشنبه ۰۴,مهر,۱۳۹۵ | 1798 نفر
توزیع بیش از ۴۰۰ بسته آموزشی بین کودکان كار و خيابان
در آستانه سال تحصيلي ۴۰۰ بسته آموزشی ، كيف و لوازم التحریر بین کودکان کار و خیابانی تهرانی تحت حمايت موسسه نيكوكاري مهرافرين توزیع شد.
فاطمه دانشور مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین با اشاره به توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، محروم و کودک کار و خیابانی تحت حمايت موسسه در آستانه سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اظهارکرد: موسسه مهرآفرین با حمایت ياوران خود بسته های آموزشی را از ۱۵ روز پیش آماده و در اختیار دانش آموزان شناسایی شده قرار داد.
وی تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از بسته های آموزشی و لوازم التحریر به استان های محروم تا جزيره قشم ارسال شد و مددکاران موسسه مهرآفرین توانسته اند اقلام مورد اشاره را در اختیار دانش اموزان نیازمند و محروم قرار دهند.
دانشور با تاکید بر اینکه موسسه خیریه مهرآفرین توجه ویژه ای را به مسائل آموزشی کودکان تحت حمايت خود دارد بیان کرد: ارائه خدمات حمایتی، معیشتی و درمانی در دستور کار موسسه قرار دارد اما مهم ترین هدف موسسه مهرآفرین قرار گرفتن کودکان در معرض آسيب در سیستم آموزشی و تحصیل و توانمند سازي است.
نوشین باقری، مسئول مددکاری اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در حوزه كودكان كار نیز با اشاره به برگزاری جشن سال تحصیلی کودکان کار و خیابانی تصریح کرد: موسسه توانسته است گام های موثری را در شناسایی کودکان کار و خیابانی و همچنین خانواده های آنها بردارد.
وی اظهارکرد: هم اکنون بالغ بر ۴۰۰ کودک کار و خیابانی به همراه خانواده هایشان در تهران شناسایی شده اند و تحت پوشش خدمات موسسه مهرآفرین قرار گرفته اند.
باقری خاطرنشان کرد: مددکاران موسسه مهرآفرین با حضور در محلات، اقدام به شناسایی خانواده های نیازمند و کودکان کار و خیابانی می کنند و پس از فرآیند پرونده سازی برای آنها، اقدامات لازم جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده انجام می پذیرد.
مسئول مددکاری اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در حوزه كودكان كار تصریح کرد: جشن سال تحصیلی کودکان کار و خیابانی به همت موسسه خیریه مهرآفرین و موسسه خيريه قلب سفید در برج ميلاد برگزار شد که یکی از مهم ترین اهداف دو موسسه توانمند سازی خانواده ها در حوزه های مختلف است.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟