نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

پسر ۱۲ ساله اهوازی نیازمند یاری شماست/ کمک کنید محمدطاها نفس بکشد

پسر ۱۲ ساله اهوازی نیازمند یاری شماست/  کمک کنید محمدطاها نفس بکشد

وضعیت کمپین

100000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
123840000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=10000000 - $amount_help=12384000 - $percent=1.2384 -

123 %

116

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

پسر ۱۲ ساله اهوازی نیازمند یاری شماست/ کمک کنید محمدطاها نفس بکشد

سرفه‌های مکرر،خس خس سینه، و نفسی که به سختی بالا می‌آید...علائم بیماری آسم در زمستان و به خصوص شبها شدیدتر می‌شود. این بیماری از کودکی، محمد طاها را درگیر کرده و اکنون که ۱۲ ساله است، بدون اسپری و مصرف دارو نمی‌تواند نفس بکشد.
گاهی که داروها تمام می‌شوند و مادر هنوز نتوانسته پولی برای خرید دارو جور کند، علائم عود می‌کنند. سرفه امانش را می‌بُرد و انگار روی قفسه سینه‌اش وزنه‌ای صدکیلویی گذاشته‌اند.
محمد طاها تنها فرزند مادرش است.
هدی چند سال پیش به علت دخالت‌های بیش از حد خانواده شوهر و توهین و تحقیرهای مداوم، از همسرش جدا شد و به خانه پدرش در اهواز برگشت.
همسر او مدتی بعد از طلاق، با یک زن متٲهل و فرزندانش به آلمان فرار کردند و پناهنده شدند.
هدی در تمام سالهای بعد از جدایی به سختی مخارج زندگی کودکش را تٲمین کرده است. او اگرچه لیسانس محیط زیست دارد اما به دلیل عرب زبان بودن و محدودیت‌هایی که پدرش برایش گذاشته، قادر به انجام هرکاری نیست‌.
چند ماهی در محیط زنانه کارخانه بازیافت زباله، به عنوان کارگر ساده کار می‌کرد اما سال پیش به دلیل دزدیده شدن دستگاه‌ها و عدم جایگزینی، کارخانه تعطیل و هدی نیز بیکار شد.
پدر این مددجو، بازنشسته است اما ماهانه تنها ۲۰۰ هزار تومان از حقوق خود را به دختر و‌ نوه‌اش می‌دهد.
محمدطاها اکنون محصل پایه ششم ابتدایی است. با وجود بیماری آسم، او به درس علاقه دارد و برای پیشرفت تلاش می‌کند. محمدطاها به علت شدید بودن بیماری‌اش باید مدام تحت نظر پزشک باشد تا داروهایش را به تناوب تغییر دهد.
از آنجا که داروهای ایرانی بر روی او تاثیر چندانی ندارند، باید از داروهای خارجی استفاده کند که هزینه بالایی دارد. همچنین بسته به نوع و شدت داروها این کودک باید بین یک تا سه ماه یک بار به صورت کامل چکاپ شود.
هزینه یک سال دارو و چکاپ محمدطاها را حدود ۱۰ میلیون تومان برآورد کرده‌ایم که برای تٲمین این مبلغ، چشم به راه کمک‌های شما عزیزان هستیم.