روز ۱۸آذرماه، جشن تولد تعدادی از بچه های مهرآفرین به همت یکی از یاوران برگزار شد.

روز ۱۸آذرماه، جشن تولد تعدادی از بچه های مهرآفرین به همت یکی از یاوران برگزار شد. | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۴,آذر,۱۳۹۵ | 1532 نفر
روز ۱۸آذرماه، جشن تولد تعدادی از بچه های مهرآفرین به همت یکی از یاوران برگزار شد.
۲۰ نفر از کودکان ۷ تا ۱۵ساله که متولد فصل پاییز هستند به همت یاور گرامی، خانم واعظی، به پارک ژوراسیک رفتند.
در ابتدا برای گروه تیزر آموزشی پارک پخش شد و بعد راهنمای پارک با استقبال گرم از کودکان آنها را به بازدید از مجسمه های متحرک دایناسورها دعوت کرد. بچه ها با شادی و هیجان به توضیحات راهنما درباره عصر دایناسورها گوش می کردند و عرشیا ملجایی،یاور دیگری که به عنوان عکاس گروه را همراهی می کرد از تمام لحظات عکاسی کرد. او همچنین به درخواست بچه ها، از آنها عکس سلفی گرفت.
 حین بازدید از پارک، با پاپ کورن از کودکان پذیرایی شد و بعد از اتمام بازدید، بچه‌ها به کافی شاپی رفتند که از قبل با بادکنک های رنگی تزیین شده بود. بعد از صرف ناهار که شامل پیتزا ، کلاپ، سیب زمینی سرخ شده و نوشابه بود، بچه ها  با کیکی که یاور دیگری تهیه کرده بود روبرو شدند و بعد از جیغ های شادی و ابراز احساسات، شمع را فوت کردند. سپس خانم واعظی به هریک از بچه‌ها هدیه ای ویژه داد.
 بعد از اتمام مراسم بچه‌ها با هدایا و بادکنک های رنگی و خاطره ای شیرین آنجا را ترک کردند.
از یاور محترم خانم واعظی برای تدارک چنین روز به یاد ماندنی، از یاور مهربانی که کیک تولد را تقبل کردند و همچنین از آقای عرشیا ملجایی جهت عکاسی از این لحظات دلنشین، بی نهایت سپاسگزاریم. از شهرداری منطقه ۱۲ نیز جهت در اختیار گذاشتن وسیله ایاب و ذهاب قدردانی می کنیم.


گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟