نمی‌گذاریم   خاموش   شوند /  

توده گلوی آتوسا باید فورا جراحی شود/ درمان دختر ۶ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

توده گلوی آتوسا باید فورا جراحی شود/ درمان دختر ۶ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین

200000000
مــــبـــلــغ مـــورد نـیــاز ریال
200610000
مبلغ جمع آوری شده ریال
0
مبلغ باقی مانده ریال

name=20000000 - $amount_help=20061000 - $percent=1.00305 -

100 %

228

یـاور تــا کنـــون در این کمـــپین شرکـــت کرده اند
همین الان کمک میکنم

توده گلوی آتوسا باید فورا جراحی شود/ درمان دختر ۶ ساله نیازمند ۲۰ میلیون تومان

آتوسا 6 سال دارد. او تنها فرزند مادری است که دو سال پیش به علت اعتیاد و متواری شدن همسر، طلاق غیابی گرفت. 
آتوسا با نرمی استخوان متولد شده و از کودکی تحت نظر است اما به تازگی توده‌ای در گلوی او به وجود آمده که نوعی کیست خوش خیم تشخیص داده شده و به سرعت در حال رشد کردن است. این توده، گلوی کودک را متورم کرده و اگر جراحی نشود، به زودی جلوی بلع او را خواهد گرفت. از طرف دیگر در آزمایشات جدید مشخص شده سرخرگ قلب آتوسا حالتی غیرعادی دارد و می‌تواند خونرسانی به قلب را دچار مشکل کند. برای تشخیص دقیق‌تر لازم است که کودک همراه مادرش به تهران بیاید و در بیمارستان کودکان مفید بستری شود.
آتوسا و مادرش ساکن نورآباد لرستان هستند. آنها در خانه‌ای کوچک و اجاره‌ای زندگی می‌کنند و از کمیته امداد ماهی 500 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند. زهرا مادر آتوسا که قبل از کرونا از طریق خیاطی و فروش لباس در مغازه کسب درآمد می‌کرده با شیوع کرونا ورشکست شده و اکنون خانه‌دار است. او خود مبتلا به توده مغزی، پارگی تاندون دست و بیماری زنان است.
زهرا منبع درآمدی ندارد و نمی‌تواند هزینه جراحی آتوسا در بیمارستان‌های تهران یا کرمانشاه را تأمین کند. از طرفی پزشکان هشدار داده‌اند که توده گلوی کودک باید هرچه سریع‌تر جراحی شود و در مورد مشکل قلبی نیز مداخله به موقع انجام شود.